2006. december 18., hétfő

Helyzetjelentés


Élek,csak hogy tudjátok.Beteg vagyok,ezért nem válaszolok senkinek semmire.Lázas vagyok,influenzás és antiszociális.Holnap festik a hajamat,össze kell szednem magam,le kell vernem a lázam.És még hajfestéket is kell vennem,de fingom sincs,miből,mert le vok égve,a spórolt pénzemből meg karácsonyi ajándékokat veszek.Addig is fekszem.Tehát:SENKI NE ZAKLASSON.Na nem mintha olyan sokan zaklatnának.Via hív,meg Orsi,de egyikük sem zaklat(imádlak titeket csajok!),meg néha Bözsi(na Ő már zaklat! :D ),akivel mellesleg túlestünk a tűzkeresztségen.Péntek este ugyanis randiztunk a Zöld Tündérrel(gyengébbek kedvéért:abszintoztunk).Megcsókolt a smaragdszín tünemény és szerelmes lettem tőle,de hogy kibe,azt még mindig nem tudom(de tudom,de nem mondom meeeeg! lol).Szóval még mindig élek,senki ne izguljon miattam,nem lettem se öngyilkos,se apáca,egyszerűen csak elkaptam a kórságot Ságitól.Vagy Balázstól?Mittomén,de világutáló(meg magamat utáló) hangulatom lett tőle,annyi szent.
Bacimentes puszi mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése