2007. február 7., szerda

Ember tervez...


Ez a nap is jól alakult.Márhogy nem a mai.A tegnapi,amikor is felmásztam Pestre.Ezzel még semmi probléma.A gond ott kezdődött,hogy az OKÉV-hez mentem érettségire jelentkezni.Ezzel se lenne baj,de lusták kitölteni a papírokat,tehát hazaküldtek azzal,hogy interneten leszek szíves intézni.Ja meg adtak egy üres csekket és annyit se mondtak,hogy mennyi pénzt kell befizetni.Öt perc alatt végeztem,volt másfél órám a taliig Gotthyka barátnémmal.Kettőkör futottunk össze,vele lógtam három órán át.Lementünk a Darkness-be egy teára(ő palacsintát is kért),aztán felugrottunk hozzá.Megismerkedtem Chris-szel,fikáztunk mindenkit,elszórakoztunk.Fél hatkor indult haza a buszom,negyed nyolcra estem be hulla fáradtan és farkaséhesen.Az se érdekelt,hogy zöldbab van a kajámban,megettem mindent,amit elémraktak és kajakinézete volt.Egész nap nem voltam éhes,estére jött meg az étvágyam,de állatira.Ja,visszatérve a buszozásra,hazafelé jövet összespanoltam az ld50 egyik fotósával,Atissal.Nagyon rendes és tökre örülök.Ilyen szerencsém is csak nekem lehet :) Most is épp vele pofázok a mesin,jókat vihogunk.
Más:kiselejteztem pár ruhát,jóljárt a húgom,mer az összeset ő kapja.Megint lesz némi hely a szekrényben.Ideje volt már.
No,csóközön.Megyek és elmerülök egy kád forró vízben,mert erre van most szükségem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése