2007. február 5., hétfő

Kapcsolatok


Elromlott a telefonom.Megint.Aztán kiderült,hogy a problémát marha egyszerű megoldani.Hála Zsolt jótanácsainak,mostmár működik.Erre jó,ha valaki ért a telefonokhoz,persze nemcsak ezért szeretem.Örök hálám Mircsinek és az Égieknek Zsoltért.
Jó,ha az ember anyja vendéglátós.Ismerik mindenütt.Ha ruhát akarok venni valahol a városban és azt akarom,hogy anyu lássa,csak annyit kell mondanom:felviszem a Gösserbe,megmutatom anyunak,ha tetszik,hozom a pénzt.Szó nélkül odaadják a ruhát,én meg viszem a pénzt,ha anyu is rábólint.Mert nélküle nem veszek semmit.Bízom az ízlésében.Jó,hogy anyut mindenki ismeri.
Annakidején Schél Peti ajánlott egy játékot az rpg.hu-n.Így ismertem meg a Thrilliont,így jöttem rá,hogy az írás az,amit igazán szívesen csinálok.Így ismertem meg Viát,Mircsit,Julient és még sok embert,akik kedvesek pici szívemnek.
A koleszban láttam először a fehér sportcipős HIM fan srácot.Mondták,hogy ő a Dante és vigyázni kell vele.Én nem vigyáztam,neki köszönhetem,hogy ma az vagyok,aki vagyok.Ő mutatott be Karesznak és Verának,akiknek ezúton is köszönöm a ruhákat.Ha ők nincsenek,talán még mindig keresem magam.
Merse.Neki köszönhetem a sok szép képet és még rengeteg mindent.Kívánom,hogy váljék belőle boldog és sikeres ember,fotós,művész.
Zsófi,az örökmosolyú,aki megtanított arra,hogyan örüljek az apróságoknak is.A lány,aki tökélyre fejlesztette a szívecskerajzolás művészetét.
Draewelyth barátném,akinek többek közt Tomot és az általa szerzett tapasztalatokat köszönhetem.Remélem,idén is szervezel valamit ;)
Azt mondják,minden élet hatással van egy másik életre,s így közvetve a többire.Köszönet mindőtöknek,mindenért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése