2007. március 1., csütörtök

Pofáraesés, betörés, satöbbi


Hol is kezdjem?Talán az elején illene,haladjunk szépen időrendben.Szombat,mert az olyan jó kis nap volt,legalábbis annak indult.No jó,legyünk őszinték.Jó kis nap volt.Reggel hatkor Ari ébreszt,szokás szerint.Gyors mosdás,öltözés,bőrszoknya,fűző,miegyéb."Kalap,kabát",indulás.A buszmegállóban botlottam bele Jersey-be,együtt mentünk a Nyugatiig,a Westendben megittunk egy "szaramcsimekiskávét" amivel jó alaposan leégettem a nyelvem.Nembaj.Fél 10-kor tali Editkével,Tinával és Viácskával,szívemcsücske mind.Elmásztunk édes négyesben(Jersey tanfolyamra ment)előbb a Hisztibe,s lettünk átlagcsajokból hisztis nőstényállatok,aztán a Zöld Teknősbe,ahol a Kicsi Törzsfőnök adott nekem indián nevet,így lettem Fekete Hold.Teázás után metrópótló,satöbbi Viához,út közben szétment a szoknyám cipzárja,s csak azért nem esett le rólam,mert még tartotta egy gomb.Ez volt az első jel,figyelnem kellett volna,de sajnos az utóbbi időben csendre intem susogó ösztöneimet,figyelmen kívül hagyom a megérzéseimet,mondván,csak képzelődöm.Ebéd után Via anyukája,Kati visszavitt minket a Nyugatihoz,klántalira.Anyám,borogass!Díszes társaság,íjász,narancsos VBK,Pótkulcs,onnan haza Viához.Tina is elment,Editet is hazadobtuk,édes kettesben néztük,ahogy a Nacsa Olivér korizik és nyálcsorgattunk,hogy milyen cuki pofa.Mert tényleg egy cukorfalat.
Vasárnap,mert az egy rémes nap volt.Pedig kávéval,sőt,reggelivel(!) indult,ezúton is hála érte Katinak,s hála az Égieknek Katiért!Hazamásztam a 11:35-ös busszal,a város határából hívtam anyát,hogy nemsoká otthon vagyok,mire közli,hogy az tökjó,mert ő meg kórházban van.Nagykés,szívroham.Márhogy nálam,ő "csak" a kezét törte.Megnyugtatott,hogy nem lesz semmi gáz,majd kiélhetem kreativitásom a gipszén.Hazarohantam,mert majd' felfordultam,annyira kellett pisilnem,Nacsi nézett is nagy szemekkel,mikor berohantam a Kávézó vécéjébe.Aztán átkullogtam a kisházba és miután Ari körbenyalogatott,bemásztam egy kád forró vízbe,mert miért is ne,amúgy is koszosnak és büdösnek éreztem magam két óra buszozás után.Ültem a kádban,énekeltem és játszottam a kiskacsámmal,mert az olyan "fílinges",a kutyám meg nagyban ugatott,mondom biztos jön át valaki,erre kivágódik a hátsó ajtó,amit fürdés előtt zártam be.Kétszer is ráfordítottam a kulcsot,de valami elmebeteg hímnemű emberfeletti erőről tett tanúbizonyságot és frankón szétszaggatta a zárat,másnap apám szentségelt,mert neki kellett megcsinálni.Én annyira megijedtem,hogy majdnem becsúsztam a víz alá ijedtemben,s akkor aztán lett volna a betörés mellé fulladásos halál is,de milyen jó,hogy nem így történt.De a marha rabló úgy megijedt a kutyaugatástól,hogy nem mert bejönni.Értitek,valaki,aki kiráncigálja az ajtót és szétkúrja a zárat,megijed a porbafingó kutyámtól.Röhej.Mindegy,azóta is idemászkál a szerencsétlen,de csak egyszer tolja be a képét a lakásba,itt fogom várni tőrrel a kiskacsómban,meg telefonnal,ami már kapcsol a rendőrségre.Akkor aztán áshat nekem alagutat a kamrába!Merthogy a szerencsétlen vadbarom vakondnak képzeli magát,amin ugye megintcsak jót röhögtem.
A hétvégén.Dióhéjban.Most jutottam el odáig,hogy leírjam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése