2007. május 24., csütörtök

kutya egy világot élek


Szeretgetés van ezerrel,Arinak hízelgős-odabújós napja van,meg kicsit nyűgös is már,aludni akar,de én nem hagyom.Gonoszgazda vagyok,tudom.Lehet utálni :p Ja és HülyeHisztisPicsa is vagyok mostmár,idegesít a puszta létezésem is.
Nem volt ám egyszerű a tegnap reggelem,csak nem írtam le,mert mostanra tettem túl magam a dolgokon,az történt ugyanis,hogy a drága jó Artemis meglépett.A jómúltkor az egész háztömböt körberohantam saccperkábé két perc alatt,de mire hazaértem,otthon volt a kis drágám,úgyhogy nem volt vészes.Nem úgy most,amikor is a Picim átmászott a szomszédba és onnan is tovább akart menni,csak ugye az okos kis feje beszorult a kerítésbe.Szaladtam a szomszédhoz,csöngetek kétezerrel,sehol senki,én meg jól sírva fakadtam.Anyu mentette meg a helyzetet és a kutyát is,azóta csak pórázon viszem ki a kertbe,hogy még véletlenül se szökjön át addig,míg meg nem csinálják rendesen a mi kerítésünket,mert olyan alul,mint az ementáli,hatalmas lyukak éktelenkednek rajta,amin ez a bolond kutya lazán átmászik.Említett eb épp az ölemben csücsül és zúz a zenére,meg néha belepötyög az irományomba,aminek nem igazán örülök.De ezvan.Folyton a Kis Herceg egy mondata jár a fejemben,talán a róka mondta."Te egyszer,s mindenkorra felelős lettél azért,akit megszelídítettél",elnézést ha nem pontos az idézet,valahogy nincs lelkierőm elővakarni a Kicsitől(anyummal dolgozott,pöttöm korom óta ismer,10 évig velünk is lakott,amolyan pótmama féle volt)kapott példányt,de majd holnap és akkor pontosítok.Jó?
Ja,körkérdés.Hogy tetszik a lepkés"lyekkés"(by Pocok) dizájn,drága olvasók?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése