2007. május 23., szerda

munka


Dolgozom,mert ugyebár nemnagyon akad pincérünk,Gino elment,Szabi maradt egyedül,meg Móni segít be és Nacsi is,amikor épp nem tanít és amikor egyikük sem ér rá,akkor szoktunk mi beugrani tesómmal.Ma is épp így esett,bevállaltuk az estét és kaptam 200Ft borravalót,ami azért jót tett az önbizalmamnak,főleg hogy múlt héten sikerült magamra borítanom a tálcáról 3 üveg sört,jó nagyot égtem,egy hétig ki se tettem a lábam a pult mögül.Emellett tanulok ezerrel,9-én szóbelizek na nem mintha paráznék,de azért mégsem árt felkészülni.Nem akarok megint úgy járni,mint tavaly,meg aztán nem először csinálom.Várom haza az én Piri mamámat,Bogácson volt ma,addig nem akarok lefeküdni míg nem jön,pedig már nagyon fáradt vagyok,fájnak a lábaim,de nem panaszkodom mert élvezem a munkát,jó érzés a magam által megkeresett pénzt költeni,még ha nem is fedezi,csupán egy részét a költségeimnek.Nem élek nagy lábon,csak a telefonszámlám szokott vészes lenni,főleg mióta van nekem egy Bébim,de nem kiabálom el,még bármi lehet.Számolom a napokat addig,míg végre oda nem bújhatok hozzá és bele nem nézhetek abba a gyönyörű,zöld szemébe.
Kedves Oroszlán!
Szép volt,jó volt,elég volt,s különben is olyan rég volt,hogy tán igaz sem volt.Sok boldogságot és mégtöbb sikert neked a jövőben!
Szeretettel ölel:a Macskakölyök

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése