2008. július 23., szerda

Fahéjas pittyputty

Ebéd után beszunyáltam a gyerekkel, mert a Thomas a gőzmozdony lefárasztott(meg a gyerek is egy pöttyet) és egy órácska alvás után tompa fejfájással ébredtem, gondoltam el fog múlni magától. Volt huszonöt percem nőt faragni magamból, szerencsémre jött Ildi, átvette tőlem Ádipocok felügyeletét(nevezett gyermek mindeközben békésen szunyált tovább a kanapén). Bevágódtam tíz percre a kádba, felöltöztem, magamhoz vettem ezt-azt és mentem tesómmal, mert dolgunk volt. Fejfájás továbbra sem kívánt elmúlni, csak erősödött. Fél háromra volt jelenésünk, négy előtt értünk haza, kérdeztem Piri mamát, van-e gyógyszere, mondta, hogy nincs, de van receptje, menjek, váltsam ki, mondom jó, mert akkor azzal a lendülettel be is dobok egy-egy szem quarelint meg nospát, mert az szokott hatni, ha makacs a fejfájásom és nem múlik el magától.Mondták, hogy akkor hozzak cigit is, jó. Két helyen is voltam a két különböző cigiért, meg ugye a sarki patikában. Bedobtam a bogyókat, semmi. Mondták, dőljek le kicsit. Jó. Hárman is hívtak, míg aludni próbáltam, utána felmásztam kicsit MSN-re, de alig láttam a Viával folytatott beszélgetést, hangozni meg nem volt energiám, még a saját hangom is idegesített... Tesóm szólt, hogy vett kiflit, mondom akkor fahéjas pittyputty(ami igazából guba egy kicsit felturbózva) rendel, mert kell a lelkünknek. 
Erőt gyűjtöttem a dologhoz, aztán átmentem a konyhára és felkarikáztam nyolc kiflit. Szép mutatvány volt, alig láttam, de a kezemet nem vágtam el. A kiflit aztán leöntöttem köbö fél liter forró, cukros tejjel (három evőkanál kristálycukor volt a tejben).Fogtam a maradék tejet és kikevertem fél zacsi vaníliás pudingporral(nem főzőssel, mert az nem jó ehhez).A kifli ezalatt szépen felszívta a tejet, hát megszórtam köbö két evőkanál fahéjjal és jól összeráztam, hogy mindenhová jusson. Két tányérba szedtem(mert hát ugye ketten voltunk rá Tesóval), ráöntöttem a vaníliapudingot, fújtam rá tejszínhabot és az egészet megkoronáztam némi csokiöntettel, hogy szép csíkos legyen. Yozi béjbi meg vigyorgott, hogy ezjajdejó, mert a múltkor neki is csináltam. Átvittem Tesómnak, megettük,jajdejó. Mostmár egy ideje a fejem se fáj annyira, megyek is vissza MSN-re, mert már látom, amit írok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése