2008. július 24., csütörtök

Norewa, a nagynéni

Holnap van a Babó negyedik születésnapja. Ma is vigyáztam rá, egy óra negyvenhat perckor léptem le zuhanyozni, gyorsan felöltöztem és odaálltam Tesóm elé,hogy ugyan mit vegyek a gyereknek, mi kell neki.Elkezdte sorolni, hogy kellene zokni,de lehetőleg olyan, ami nem ér fel még a bokájáig se (ún. titokzokni), meg csatlakozó a videoba, mert nem tudnak mesét nézni, meg akkor már nézzek be a hugiról elnevezett könyvesbolthálózat itteni egységébe, mert vannak akciós mesedévédék és ha már úgyis a városban vagyok, hozzam el azt, amit anyu a gyereknek rakatott félre az edényboltban.
Vettem tehát elsőként dévédét, Kisvakondot, mert Kisvakond cuki és ez a gyerek tőlem csak cuki dolgokat fog kapni ;) Aztán elmentem az edényboltba, kiderült, hogy étkészlet van neki félretéve, de gyerekeknek való, dizájnos zsiráfos meg madaras kivitelben és annyira pöttöm, hogy a pöttöm mancsával is meg tudja fogni, mert a rendes evőeszközzel csak bénázik szegénykém, mert az nagyon nagy és nehéz. Az edényboltból gondoltam benézek a hangszerboltba Ádámhoz, akivel elmentem a Makkászba kávézni, onnan elkísért az áruházig, ahol vettem csillagocskás titokzoknit,meg autósat, meg vettem még egy ötös csomag zoknit, de az nem titok,hanem rendes bokazokni. Mindezek után kerestem egy műszaki boltot, ahol vettem csatlakozót egy ezresért, ami rablás, de nembaj. A gyereknek mindent, mert imádom.
Mi lesz, ha egyszer sajátom lesz?! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése