2008. július 28., hétfő

Sparrow után szabadon...


...avagy az én Bakancslistám.
-szeretnék a kínai Nagy Falon motorozni, amúgy LaraCroftosan (ehhez előbb meg kéne tanulni motorozni)
-a Guns N' Roses November Rain című számára szeretnék keringőzni Vele. Akkor régen visszautasítottam, s bár azóta már semmit sem érzek iránta, ezt mégse hagynám ki
-szeretném bejárni Írországot
-szeretnék eljutni az Örök Városba (Róma)
-szeretnék eljutni a Városba, mely sosem alszik (New York)
-szeretném megnézni az Aurora Borealist
-szeretnék megtanulni tisztességesen dobni a dobótőrömmel
-szeretnék meztelenül úszni a Jón-tengerben (Sidari partjainál, a Szerelmesek sziklájánál)
-ha már úszás, egy delfinnel is szívesen úsznék együtt
-szeretném egyszer nagyközönség előtt, talpig pirosban előadni a Sugarloaf Barbie című nótáját, persze csak és kizárólag úgy, hogy a nővérem is velem énekel :)
-szívesen kipróbálnám a bungee jumpingot, akkor legalább büntetlenül visíthatnék :D
-szeretném elvinni Piri mamát Karesz boltjába és felöltöztetni OLYAN ruhákba. Nem tudom, ki kapna előbb szívinfarktust kettejük közül...
-nincs vesztenivalóm alapon elszívnék egy füves cigit
-szeretnék egyszer abszintmámorban szeretkezni (eddig még csak írnom sikerült abszintozás után)
-szeretném leordítani egy "kedves" ismerősöm fejét, de úgy istenigazából, hiszen vele kapcsolatban már TÉNYLEG nincs vesztenivalóm
-szeretném bejárni Afrikát és Indiát(belezúgtam, mióta olvastam a Bengáli tüzet)
-szeretném rágógumi-rózsaszínre festetni a hajam XD (jójó, ezt bármikor megtehetném,csak nyuszi vagyok és nem merem)
-szeretnék egy "Csak szex és más semmi" feliratú pólóban(a hátán legyen ott a telefonszámom is!) végigmenni Budapest utcáin. Kíváncsi vagyok, hányan hívnának fel :D

Hirtelen ennyi.  Kinek adom tovább? Vörösbegynek, Pöttyének, Csillusnak, Tündérkének, Carolnak és Undokfijjunak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése