2008. július 29., kedd

Status: Sexy Single

Biztosan emlékszel, Kedves Olvasó, írtam egy srácról, aki az unokanővéremmel jár. Ha nem, segítek, ebben a bejegyzésben volt róla szó. Ronda dolog,amit csinált. Megverte Lottit. Kérdem én, férfi az, aki kezet emel egy (köbö negyvenkilós) nőre? Kérdem én, férfi az, aki nem képes elfogadni, ha egy kapcsolatnak vége? Férfi az, aki megcsalja a párját, aztán még ő vádaskodik? A leghatározottabban nem, de még csak nem is ember.
Ilyen kilátások mellett én azt hiszem maradok párkapcsolat nélkül. Az én elvárásaimnak úgyis nehéz megfelelni. Persze szép lenne, meg jó lenne, ha LENNE olyan, aki nem üt meg, nem iszik, nem nőzik, nem dohányzik, igényes, heteroszexuális, intelligens és nem traktál folyton a focival, mert ha van sport, amit rühellek, akkor az a foci. Az EB-t is csak a kexuális pasik miatt néztem, ha egyáltalán néztem. Az már nem számít, hogy "életem párja" nem egy Keanu Reeves,vagy Johnny Depp, jó, persze legyen pár fokkal szebb az ördögnél(bár ha azt vesszük alapul,hogy az ördög úgy néz ki, mint Al Pacino, akkor az se baj, ha nem szebb az ördögnél, csak csúnyább ne legyen). De ilyen úgysincs, vagy ha van, akkor én nem vagyok elég jó neki. Tehát maradok Sexy Single, hacsak nem történik csoda. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése