2008. szeptember 29., hétfő

Kolláger

Picitündér után szabadon. Merthogy jobb programom nem lévén, betoltam a csinos kis fenekem a kollégiumba, ahol volt szerencsém lehúzni három keserves (ez volt a vicc, kac-kac) szép évet. Találkoztam Olga nénivel(akit anno csak "Olgás"-nak becéztünk), Judit néni (alias Goás Lujdzsi) sajna nincs bent, pedig szerettem volna elmesélni neki, hogy mégis lett belőlem valaki, illetve lesz belőlem valaki mert nyomulok ezerrel. Belebotlottam ezen kívül Erzsi nénibe, aki szokásához híven a szobákat ellenőrizte(mikor akarnak leszokni a pontozásról?) és az imént befutott a klubhelyiségbe(mert itt ilyen is van, csak az én időmben még nem volt itt gép) a drága jó igazgató bácsi is, akinek a lányával anno egy suliba jártam, kettővel előttem végzett. Volt sztorizás, csattantak a puszik, meg lettem invitálva az Öregdiák találkozóra. Talán eltolom a képem :) 
Most megyek, veszek némi kínai kaját mert éhes vagyok és különben is megérdemlem. Aztán futok tipográfiára, onnan meg majd az első busszal haza.
Csók mindenkinek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése