2008. október 11., szombat

És mégis...

Merthogy nem sokkal azután, hogy megírtam az előző bejegyzésemet, elszállt a net megint, de vele együtt a telefonvonal is, úgyhogy ki kellett hívni egy szerelőt, de mostmár kutya baja a rendszernek. Azóta megnéztünk egy filmet hugival, telepakoltam mégegy dobozt,valamint kipakoltam azt, amit a nyáron hoztam haza. Átcsomagolom a benne lévő, saját gyártású fűszertartókat meg egyéb konyhai holmikat, mert a régi újságpapírban már megült a por. Tök vicces, elpakoltam a könyveket és az üres polcok láttán már úgy éreztem,haladok. Erre most odakerültek a fűszertartók, meg a kávés bödön és rájöttem, hogy még seholsem vagyok. A lakásról még mindig nem merek írni, marad tehát a dobozolós téma. Tíz doboz könyv, két doboz törékeny holmi eddig. Lesz még rengetegminden, csak doboz kell, de majd Ledérke hoz nekem kedden, azt mondta. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése