2008. december 29., hétfő

Megint az eb

Nem hiszem el, hogy az én kutyám ilyenekre képes.
A történethez hozzá tartozik, hogy a fürdőszobánk padlóján van egy lefolyó, ami ugye arra (is) jó, hogy ha esetleg a mosógép csöve valahogy kikerül a kádból, akkor ne legyen bokáig érő víz a fürdőben. Na, a kutya rájött, hogy másra is lehet használni. Ha nem látom a saját szememmel, el sem hiszem(mondjuk így is nehéz). Kérlek szépen, Kedves Olvasó, ez a kreatív kicsi állat rájött, hogy lazán bele lehet pisilni a lefolyóba, csak célozni kell tudni. Hát ő tud.
Mit sem sejtve ülök a kádban, áztatom magam, kutyi bejön, lábakat a lefolyó felett szétcsap, csurgat. Mi az isten...?! Nézem, tócsa sehol. Atyavilág, belepisilt a lefolyóba! Most jöttem rá, miért volt mindig pisifoltos a fürdőszobaszőnyeg, hát ezért. Mostanra tanult meg célozni :) 
Most biztos azt gondolod, Kedves Olvasó, hogy ez undorító és hogy nem vagyok normális, meg hogy akkor az eb nem is szobatiszta, pedig de, csak egyben kreatív is. A poén az egészben az, hogy ezt elmeséltem Piri mamának is, mire ő közölte, hogy szokott ilyet az eblány, őt nem zavarja, nem hagy tócsát, nincs büdös és ki se kell menni vele, mert megoldja.
Most meg itt nyavalyog mellettem, közölte, hogy ő álmos, jó lenne lefeküdni és egyébkéntis. Kénytelen leszek ágyba bújni, ha nem akarom, hogy a focistafiúk szennyese közt töltse az éjszakát. Hogy mit keres nálunk a focicsapat szennyese? Ez már egy másik történet... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése