2009. január 3., szombat

2009

Először is boldog új évet mindenkinek! Ezer bocs és egy anyamedve, nemnagyon van időm blogolni(másra sem...), mert buli van buli hátán, holnaptól meg gyomorgörccsel fűszerezett intenzív tanulás, hurrá, vizsgaidőszak, fogkrémes póló otthon, kiskosztüm az egyetemen(igen, Kedves Olvasó, van kosztümöm, nagyon csinos darab, szoknyás természetesen). 
Ledérke meg tegnap volt huszonnyolc, isteni buli volt, sakálvokállal, Eddával, ugrálással, sok röhögéssel, persze Ledér sírt is, a röhögéstől, Piri mama szórakoztatta, míg én daloltam. Táncoltam egy seprűvel, meg Mindannyiunk Édesapjával, Szabó kevert epres koktélt, Piri mama meg hozta a formáját.
A Szilveszter az egy érdekes történet volt, nem terveztem ivászatot, de hát ember tervez, Norewának meg folyton újratöltik a poharát, nehogy érzékelje, mennyit vedel. Nem volt sok, de a pezsgő az, ami azonnal a fejembe száll, de nem volt gond, vigyorogtam nagyokat, jókat ettünk, volt narancsos sertés, zellerkrémleves, csokis brownie dióval, libamájpástétom, tárkonyos leves, ha válogatni akartál, meg prágai pulyka. A málnával töltött őszibarackot nem mertem megkóstolni, csak másnap nyalogattam a maradék rózsaszín habot egy kiskanálról, mert édességre vágytam, kikanalaztam a habzsákot. Lesz ám majd valamikor sütirecept, mert csak, ha nem fulladtam bele a vizsgaáradatba. Addig is csók, majd jelentkezem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése