2009. március 8., vasárnap

Nőnap

Jelentem, évforduló van, ennek a bulinak az évfordulója. Természetesen megünnepeltük, mert miért is tettünk volna másképp? Az idei célpont a 69 volt, jött az egész csapat, Ledérke, Lolita, Evibaba, Sean, Csabi, Szandra, Mátéka, Tabi, épp csak Piri mama meg Edit hiányzott, mondtuk nekik, hogy latyakok, de nem hatotta meg őket. Majd talán jövőre:) Még sok ilyen estét szeretnék. Idén Marek helyett Seant vetkőztette Ledér, persze csak a pólót tűrte fel rajta, volt már előttük chippendale show(persze lemaradtunk róla, de nem is baj, nem volt jó a pasi. Honnan tudom? Ott pózolt egy szál gatyában a dj pult mellett, volt az egész vagy egyhatvan mély, mert magasnak nevezni az ilyen férfit sok jóindulattal sem lehet), nem volt már érdekes annyira :D Szandrával nosztalgiáztunk egy sort, közben üvegből ittuk a pezsgőt, mint régen, mert vele jártam bulizni boldogult lánykorában. Nem sokkal idősebb nálam,huszonnégy lesz az idén, de már férje van, két gyereke, meg a két öccsét is ő neveli. Nem nagyon jár el, de most elkértük, neki is jár egy kis szórakozás. Haza is kísért negyed négykor(pont mint annakidején), Mindannyiunk Édesapja meg elég furán nézett leánygyermekére, azaz rám, hogy akkor most hogy is kerültem haza, meg egyáltalán minek mentem én el bulizni. Hát mert le se tagadhatom, hogy az ő lánya vagyok, ő is ezt csinálta huszonévesen.
Kellett ez, találkoztam pár ismerőssel. Kislánykorom nagy szerelmével, Gergővel, G.P.-vel, jól meg is szorongatott egy hatalmas "Szia Norewa" csatakiáltás kíséretében, ott volt Tabi két haverja, Zsolti meg Laci, ráztunk is egyet-kettőt. Nacsi Gergője is velünk táncolt, meg Laciapu Csillája, pár pillanat erejéig Melindánkat is láttam. Más ismerős nem rémlik, meg túl sokáig nem is voltam, csak két órácskát(hajnal egy volt, mire úgy döntöttünk, elindulunk), rendes lány voltam :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése