2009. március 13., péntek

Felújít, berendez, alkot

Figyelem, figyelem! Lakásszétverős post következik! Az van ugye, hogy a mosógépem, amit B. hagyott itt, elég rémes állapotban volt. Kedvencnagynéni nemrég szólt, hogy talált egy ugyanolyat, felújítva, olcsón. Meg is szerezte nekem, ma reggel hozták fel, be is rakták, cső bekötve a lefolyóba, gép alatt speckó szőnyeg, hogy ne ugrabugráljon, meg ne mászkáljon el. A géppel együtt érkezett meg az új, fehér Z. márkájú gáztűzhelyem, a régit elvitték a régi mosógéppel együtt. A tűzhely jövő héten lesz bekötve, mert előbb kicserélik a konyhabútoromat. Ha már bútornál tartunk, kaptam új faliszekrényeket az előtérbe(Sanyi bácsim meg Bandi, Lolita apukája szerelte fel, több alkalommal sikítófrászt kaptam tőlük), az új boros- és pezsgőspoharak már ott sorakoznak. Van ezen kívül ágyneműtartóm is, Ledérkétől kaptam, kitakarítottuk, aztán belepakoltuk az összes ágyneműt(el vagyok látva egy életre). Ha már így belelendültünk a dologba, fogtuk magunkat és felszedtük a padlószőnyeg-csíkokat, amiket B. a küszöbre ragasztott, a fél délutánt azzal töltöttem, hogy a kétoldalú ragasztószalag maradékát, meg a megkövesedett ragasztót vakartam a küszöbről, de megérte. Holnap jön Attila, az asztalos, mér, csiszol, aztán hazamegyünk, nem akarok vasárnap a városban lenni. Lesz itt még varrás is, találtam egy nagy darab muszlint, nem tudtam vele mit kezdeni, de Kedvencnagynéni kitalálta, hogy függönyszerű képződmény lesz belőle és nem a fiók alján fog porosodni, ahogy eddig tette. Lesz még két új polcom is, aztán vége a barkácsolásnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése