2009. július 30., csütörtök

Finom és nőies vagyok...

Kirakom a tizennyolcas karikát és jön, ami a csövön kifér. A bejegyzés csak erős idegzetűeknek ajánlott!
Bezárt az edzőterem.
Hogy az összes vallás összes istene verné meg azt a rohadékot, akit még a legnagyobb jóindulattal sem neveznék nőnek, de még csak nőstényállatnak sem, amiért volt kedves az összes illetékes és illetéktelen szervnél feljelenteni az edzőterem tulaját. Ahogy ezeket a hivatalokat(apeh, ántsz, fogyasztóvédelem, ésatöbbi) ismerjük, a kákán is csomót keresnek és találnak, ha van, ha nincs. A kedves tulaj több pénzt költött a büntetésekre, mint amennyit a terem hozott, úgyhogy a tegnapi nappal bezárt. Végleg. Pont amikor kezdtem volna odaszokni, kezdtem volna lelkesedni. Ennyit erről. Nem is ez a legnagyobb baj ezzel a...az átokverte elemi csapással, akinek remélem kitörik valamije(lehetőleg a nyaka), vagy lecsukják végre, vagy valami történik, amilyen egy mocsok, mert ő mindenkinek csak ártani tud. Egy merő rosszindulat az egész, nem is ember, a női nem szégyene, aki annakidején képes volt Piri mamám orra előtt lekurvázni engem. Ő, akinek több férje meg hímállata volt, mint bugyija. Mindenkinek azt beszéli, mi vagyunk a rosszak, pedig ő az, aki nem két forinttal adós. Az önsajnáltatás az nagyon megy, meg a színészkedés és természetesen mindenki bedől neki.
Az istenek látják lelkem, soha senkinek nem kívántam semmi rosszat, de egy undormánnyal kevesebb lenne, ha ő nem lenne és nem én vagyok az első és egyetlen, aki ezt gondolja.
Elnézésedet kérem, Kedves Olvasó, de erre szükségem volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése