2013. szeptember 28., szombat

Tartalmi változások

Mert muszáj. Mert az egoblogok többsége nem vezet sehová, és mert félek, hogy a naplót olvasni már csak nekem öröm. Maradnak persze továbbra is a személyes bejegyzések, az élménybeszámolók, de lesz más is. Az ötletek egy részét Urban:Eve Viának köszönhetem, a Hétfői mottó egyértelműen az ő hétfői inspirációs postjainak hatását tükrözi. Eddig oda kommentelgettem, aztán eszembe jutott, hogy ha már úgyis kifogytam a témákból (baromi unalmas lenne számodra, Kedves Olvasó, ha minden nap Pasiról, Kutyiról meg a munkámról írnék, más meg mostanában nincs), miért is ne rakhatnám ki az aktuális mottómat ide, vagy találhatnék ki hetente ismétlődő "rovatokat", amikor meg történik valami érdekes, akkor személyesebb hangvételű bejegyzést írnék. Nem veszne el a napló, csak kicsit kibővülne. Ez jár a fejemben napok óta, tegnap volt az első Pénteki Projekt (és még alliterál is, wow), biztos, hogy lesz még több, mert tetszik. Ötletelek más dolgokon is, nem csak a naplóval, az egész életemmel kapcsolatban (a célok maradtak, csak a hozzájuk vezető úton módosítanék), és még el sem kezdtem a Zöldalmás Lány könyvét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése