2013. november 12., kedd

Törlesztés: teaház négyesben

Szabadnapos vagyok, ráadásul Pasi véletlenül elvitte a lakáskulcsomat, szóval itt ragadtam (jó, mindjárt előveszem a tartalék kulcsot, amin nincs kapunyitó és elmegyek Kutyival együtt Pasi munkahelyére a kulcsomért), szóval mesélek.
Ott tartottunk, hogy megbeszéltük Méripoppinsszal és Mérnök úrral a két héttel ezelőtti kiránduláson (rájöttem, mikor volt, Mindenszentek előtti hétvégén), hogy a következő hétvégén (azaz Mindenszentekkor) mi megyünk hozzájuk. A kirándulás utáni napon, vasárnap szépen visszajöttünk mi is Pestre, megfürdettük Kutyit, megnéztünk egy filmet, aztán eldőltünk. Másnap reggel arra ébredtem, hogy Kutyi tüzel. Még aznap gyorsan felhívtam Csudálatos barátnémat, hogy akkor most mi legyen, mondta, hogy kitalálunk valami okosat, bár a kertjükben így nem lehet a kutya, a házban meg riasztó van, tehát ott sem alhat. A hétvégét viszont már leszerveztük, szóval csak azt kell kitalálni, hová megyünk pizsiparty helyett. Pénteken ugrott be Mérnök úrnak a mentő ötlet, menjünk teaházba! Le is foglaltak nekünk egy asztalt szombat estére. Évek óta nem jártam a Vörös Oroszlánban (pedig egy időben rendszeres vendég voltam), de semmi sem változott, a személyzet még mindig nagyon kedves és szolgálatkész, a hely pedig továbbra is varázslatos. Két-két kanna teát fogyasztottunk (illetve Pasi másodszorra tea helyett fehér forró csokit), és kértünk vízipipát is, csináltunk fotókat, beszélgettünk, nagyokat nevettünk, záráskor távoztunk, aztán kitaláltuk, hogy együnk gyorskaját, meg hogy vasárnap este is üljünk össze. De ez már megint egy másik történet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése