2006. szeptember 20., szerda

SZIE


Na,megint itthon.Honvágyam az még nem volt,de volt más érzés,elég sok.Eltévednem azt nem sikerült,mindig követem az ismerős arcokat meg a nyilakat és mindent megtalálok.De inkább mesedélutánt tartok.Jó?Ha nem jó,akkor is.
Tehát:
Vasárnap este beköltöztem a SZIE kollégium E épületébe(szép új épület,tök modern,nagyon baba) a 145-ös szobába.Aszittem kétágyas,hát bebuktam.Kaptam két kulcsot bejelentkezéskor,egyik a bejárat,másik a szoba.Mondom,milyen bejárat?Erre a pasas rám mosolyog,én meg kis naivan mentem anyuék után,akiknek leadták az infót míg én a papírokat töltögettem egy asztalnál.Ők már tudták a titkot és mosolyogtak.Megkerestük a 106-os bejáratot,és nekem már akkor gyanús volt a dolog,de nagyon.Beléptem,illetve beestem egy ÓRIÁSI konyhába és akkorát néztem,hogy még.A lényeg ezután jött.Megkerestem a 145-ös szobát és fülem-farkam kettéállt a csodálkozástól.Kiderült,hogy a házban(ilyen appartmanszerű,két szintes,egy fürdő+külön vécé/szint,hatalmas,jól felszerelt konyha)nyolc darab EGYÁGYAS szoba(cellának csúfolom mer pöttöm de nagyon kényelmes és a célnak pont megfelel),tehát van egy KUCKÓM!Erre vágytam a Pannóniában töltött évek alatt,mert ha egyedül akartam lenni,nem volt hová elbújnom(max a vécébe,de ott is hallották a motyogásomat meg a sírást így elég sokan elmebetegnek tituláltak).Csak elég csupasz volt az egész,se kuka,se mikró,se takarítófelszerelés.Én tisztítószert meg rongyot vittem,de felmosó meg ilyenek nem voltak.De ezzel még vasárnap a kutya se törődött,gondoltuk majd kapunk.Hát egy nagy francot kaptunk!Négy kukát,kettő kicsit,kettő nagyot,ez egy kicsi,egy nagy/szint.Ennyi,minden mást magunknak kell biztosítani.Sóher banda!De jólesz ez,nem hisztizek,örülök hogy ilyen jutott.Várjunkcsak...Örülök?Ez csoda.
Megkaptam az órarendet is,hétfő és péntek üres,tehát lesz szabadidőm.Kiderült,hogy az egyik lány a házban ugyanarra a szakra jár,elsős és ráadásul csoporttársam is és még egy csomó közös van bennünk.Szereti a teát és szeret énekelni és tök aranyos.Mindenki nagyon aranyos,nem olyanok mint elsőben voltak a csajok a Pannóniában(tisztelet a kivételnek akik rendesek voltak velem).
Hétfőn végigültem a dögunalom évnyitót aztán visszabújtam a kuckóba Moldovát olvasni,ki se dugtam a nózim pedig Annamari is hívott Agymosiba bulizni meg a Nyolcasba is.Fingom se volt,mi az a Nyolcas,de erről majd később.
Tegnap voltam az első előadásokon,illetve gyakorlatokon.Előbbiekről lazán lehet lógni mer a kutya se ír jelenlétit(szerintem nem is kell),utóbbiakat viszont keményen jegyzik,ergo nem ajánlott lógni.Nem is nagyon akarok lógni a gyakorlatokról,de lesz olyan előadás amire csak akkor fogok bejárni,ha aludni/regénytírni akarok.Ahogy végeztem,visszamásztam a koliba.Hívott Annamari,hogy mostmár igazán kéne talizni.Mondom jó,mikor és hol?Hétkor,Nyolcas előadóban.Elmagyarázta hol van,de arról nem szólt,hogy az micsoda.Kutyagoltam majdnem fél órát,mire megtaláltam.Nem előadó(komolyan azt hittem,hogy az),hanem egy kocsma.Le is gurítottam az este folyamán egy nagy vadászt(vörösbor-kóla a gyengébbek kedvéért,arányt nem mondok,fantáziára bízom).Nem drága a hely(csak a Bacardi Breezer,úgyhogy olyat nem fogok ott inni csak ha fizeti valaki)meg jó is csak messze van a koleszomtól,de nem izgat különösebben.
Ma végigültem a Mikroökonómia gyakorlatot.Nem volt olyan rossz,mint vártam,remélem ilyen marad végig és nem lohasztják le kezdeti lelkesedésem.A környezetgazdaságtan előadás iránt viszont hiú reményeket tápláltam.Annyira unalmas volt,hogy egész idő alatt lepkéket rajzolgattam,a mellettem ülő két leányzó meg békésen szunyókált.Legközelebb követem a példájukat,vagy a padban vagy a kuckómban.A gazdaságtörténet sem volt jobb,a többi órát meg szépen ellógtam és hazajöttem.Majd hétfő este visszamászok és onnantól csak egy-egy előadást hagyok ki,ha olyanom lesz,de egész napokat/fél napokat nem fogok lógni többet.Csak ez így egyszerre kicsit sok volt:D
Tehát így összességében nem volt olyan rémes,de én azért mégiscsak át akarok jelentkezni,amilyen gyorsan csak lehet.Most itthon ülök és nézegetem a laptopomat.Arról még nem tudok írni,előbb fel kell kicsit turbóznom meg elő kell vakarnom hozzá a netkábelt.Októbertől van internet a koleszban is,kábeltévé jövő héttől.Tiszta luxus,a Pannóniához képest Hilton.Majd csinálok fotókat jövő héten és feltöltöm.
Csóközön!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése