2006. december 29., péntek

Miből lesz a cserebogár? Süketnémából hallónéma, abból meg kérő

Mégegyszer születek,bizisten kurva leszek!Hát egyik sem ért a szép szóból?!Nevezzük nevén a gyereket(harmincéves,mégis akárha tíz lenne).Ervin.Tegnap ismertem meg,balszerencsémre.Előadta elébb a süketnémát,aztán a hallónémát.Mondom kiscsillag,én nem vagyok kész se egy párkapcsolatra,se semmi egyébre,mert hát ugye rögtön azzal kezdte,hogy milyen csinos vagyok meg kedves meg aranyos és hogy már régóta keres egy lányt,akit hazavihet bemutatni az anyukájának.
Ma délután közölte anyámmal,hogy márpedig neki komolyak a szándékai.Érdekes módon megjött a hangja reggelre,amikor is felhívott telefonon.Engem.Reggel nyolckor.Van ennek egy csepp esze is?Ha én este 11-kor megyek haza és még éjjel egykor az Interjút olvasom,akkor valószínűtlen,hogy 8-kor képes vagyok értelmes beszédre.Bagolytípus vagyok,az istenit.Na lényegtelen a sztori szempontjából,a lényeg,hogy elzavartam a sunyiba.Én.Mégegyszer.Komoly.Kapcsolatot.Nem.Maximum akkor,ha az illető szerenádot ad,de akkor is háromszor-négyszer átrágom a dolgot.
Visszasírom a boldog tudatlanságot,mikor még Alicával babáztunk.Akkor még az volt a divat,hogy ha egy fiúnak tetszettem,meghúzta a hajam.Volt mit húznia,a derekamig ért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése