2006. december 28., csütörtök

partnerlistám a "mesin"


Elnézegettem most itt az MSN partnerlistámat.Igen,most,éjjel negyed 12-kor.Mit csináljak,ha egyszer ilyenkor vagyok elememben?A gond az,hogy a kutya nincs már fent ilyenkor,maximum Via,de ő is csak mert tanul.
Szóval nézelődtem a "további partnerek" közt és mit látok?Tíz csajból kilenc vagy szerelmes,vagy bánatos a szerelme miatt(a tizedik be van fosva a vizsgáitól,jogot tanul szegény pára) .És mindenkinél ugyanaz a csöpögős szöveg."Tied vagyok mindörökre és imádlak és cuppcupp"Ez nem romantikus,ez GÁZ!Tisztelet a kivételnek,de a monitoron ugrabugráló szívecskéktől forog a gyomrom(Viával szoktunk ilyet,mer love each other,de az más,az nem romantikázás),persze ez is újkeletű,mert nem is olyan rég még én is odavoltam meg vissza.Tejóságoségiúrnő...Én!?Ilyen?!Mégegyszer ilyen leszek,üssetek le!Semmi sem tart örökké,tanuljátok meg!Aki mást mond,hazudik.
Ma egyébiránt vettem könyvet.Anne Rice,évek óta meg akarom venni,most leárazás van a könyvesboltban és az első polcon belebotlottam.Azért a felvételi tájékoztatót is megvettem,tekintve,hogy újra akarok jelentkezni.Vettem ezenkívül szép szívecskeformájú üveget,kanócot meg gyertyazselét és a húgommal gyertyát öntöttem,meg ha már kreatívkodunk címszóval befestettem az egyik szoknyámat mert kicsit régi(még Rózsikától örököltem)és kicsit megszürkült.Ittvannak tesómék,Pockolok(gyengébbek kedvéért:unokaöcsémmel szórakozom,ő a Pocok),Krisztivel társasozom,Zazit meg leginkább fárasztom :D
Mindent összevetve: pukkadjanak meg a szerelmes tinilányok,akik belehalnak abba,ha két napig nem látják a pasijukat,én továbbra is hidegháborúzom.Mert így esik jól.Mellé Pockolok és a családtagjaimon lógok,leginkább a tesóimon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése