2006. június 3., szombat

Alkottam...


Ma végre valahára kipakoltam a szekrényeimből és selejteztem.
Mondanom sem kell,minden csupa por lett,a földön,a zongorán,az asztalon,a széken az ágyon a kutya mellett-mögött-alatt ruhák heverésztek,szegény anyám majdnem idegrohamot kapott,mikor közöltem,hogy nélküle akarom csinálni.Úgyis rádumált volna egy csomó szarságra,amik már nem is jók és már úgy két éve nem voltak rajtam,csak a szekrényemben lógtak...Akkor meg én kaptam majdnem(?) idegrohamot,mikor a pulcsijaim közt megtaláltam anyu meg Sági motyóját.Elmennydörögtem Györgyiéknek(mert épp ők voltak ott segíteni,meg valszeg akkoris ők asszisztáltak,mikor odakerültek a cuccok,ahová nem valók),hogy az én szekrényem nem lomtár,hanem szekrény,a szobám meg nem sufni,hanem hálószoba(lassacskán dark-gothic leányszoba,most dolgozom a dekoráción).
Egy csomó motyót a húgom kap majd meg,ha feltolja ide a kis pofikáját.Két szatyorra való rongy gyűlt össze,hogy csak a legjobbakat említsem:3 kabát,számtalan pulcsi,egy halásznaci(még az Erica C-s időkből)szóval lesz miben mászkálnia a kölöknek.Szerintem ő járt a legjobban,meg én mert van hely a szekrényemben és nem gyűrődik össze a sok szép fekete csipkeholmi...Ja meg Györgyi és Évi is jóljárt,arckrémet vesznek nekem cserébe,az úgysincs soha,mindig anyuét nyúlom le.Györgyi kozmetikus,Évi meg drogériában dolgozott,szóval tudják mi a tuti és hol lehet jó áron jó cumóhoz hozzájutni.Érdekes nap volt ez,jól kifáradtam,de megérte.
A bakancsom is szép fényes(múlt héten vettem,14 soros fekete Shellys)a vazelintől,amit elmaszatoltam rajta tegnap este.Még be kell törni és jó lesz.Jövő keddre is ki kell pucolnom,akkor avatom fel egy bulival,amit a LoD szervez.Már alig várom,kötelező feketében menni,de nekem fogalmam sincs,mit vegyek fel.Illetve lenne ötletem,majd kikérem a véleményét,neki úgyis ez a dolga,ő ehhez ért a legjobban.Ezért már szeretem(másért is,de ezért különösen,szakértelem rlz).
Na nem fosom itt tovább a szót.Tudom,a blogot szófosásban szenvedő embereknek találták ki,pont olyanoknak,mint én,de lassan tüzet fognak az ujjaim,annyit és olyan gyorsan gépelek.Tehát mára ennyi,jó szórakozást kedves nézőinknek!Ja hogy ez nem az a műsor?Bocsi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése