2006. június 27., kedd

Érettségi, meg ami utána jött

Na végre valami kevésbé szomorkás:) Leérettségiztem egy hete.Nem lett olyan rossz,a törit kivéve,mert az csak 4-es,annak is az alsó határa,de nembaj,emelt szintű és ez a lényeg.A magyar szóbelim nagyon tuti lett,az érettségi elnök külön gratulált.Nagyon kedves hölgy volt,nem olyan kukacoskodó,mint a tavalyi,és ennek örülök.Annak meg méginkább,hogy Radnótit húztam.Nagyon szeretem,ezért nem esett nehezemre lefelelni belőle.
Kedden lett volna a bankett,de lemaradtam róla,mert anyu nagy hirtelen úgy döntött,leruccanunk a Balatonra.Nem volt rossz ötlet,a víz baromi jó volt,csak az volt rossz,hogy pénteken lejött Kristóf is.Szombaton találkoztunk és azzal a lendülettel szakítottam vele.Nem buktam ki nagyon,azt mondtam,ha megváltozik,lehet róla szó,hogy újrakezdjük.Ő már most próbálkozik,de félek már nem lesz az igazi...Na sebaj,az utolsó nap nagyon mókás volt,csak vonatozni ne kellett volna órákig.Hulla fáradtan és nyakig koszosan értem haza.Gyűlölök koszos,pláne izzadt lenni.Nem gond,abszolúte megérte,legalább pihiztünk anyuval,meg Bözsiékkel.Legfőbb ideje volt a sok szomorkodás után.Merthát szomorúságból kijutott nekünk bőven.De elég volt.Mostmár csak jó jöhet,de az dupla dózisban :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése