2006. december 25., hétfő

Mi van a fa alatt?


Nos,vegyük számba,mi mindent kaptam a "kiscsaládomtól".Kezdeném a névnapomra kapott kiskutyával,merthogy Liliom már jó ideje nincs.Nem,nem adtam fel a reményt,csak kell valami simiznivaló,amit lehet szeretni és viszontszeret.Mivel a kutyus még nagyon pöttöm(öt hetes és még nem eszik egyedül),ezért csak két hét múlva hozzuk haza.Spániel(vélhetően) és palotapincsi keverék,Lili rokona(a tesójának,Miminek a kölyke),kislány,vagyis hölgy lesz,ha megnő :)Nagyon kis cuki,remélem hamar megnő akkorára,hogy elhozhassam.Izgulok,mint egy kisgyerek.Nagyon várom haza,olyan üres így a lakás.
Folytatom a listát egy nokia 6111-es mobillal,fehér(ezüst) színű,új,és egy kis csoda,egyszerűen imádom.Nem teljesen ajándék,mert egy részét én fizetem(nem azért,mert nem engedhetjük meg,hanem mert így akarom),ettől függetlenül nagyon szépen köszönöm anyuéknak(elsősorban Sági doktornak,alias Papusnak).Befejezem a dolgot egy parfümmel(Alicától) és egy doboz Ferrero Rocher-val,amit imádok és Gabikától meg Alíztól kaptam.Nem akarom elkiabálni,de babát várnak és én ennek nagyon örülök,már csak azért is,mert akkor a drága jó Sanyi bátyám(nagybácsi rlz)végre nem engem fog piszkálni.Kiskorom óta engem fáraszt,anya szerint azért,mert szeret.Én nagyra értékelem a szeretetét,csak furán mutatja ki,de semmi vész,18 év alatt egészen jól megszoktam.Még a végén hiányozni fog :D
Köszönöm szépen tehát a kedves családomnak az ajándékokat.Még holnap jönnek tesómék,tőlük valszeg kesztyűt és sálat kapok majd,mert azt kértem.Meleg,pihepuha sálat és kesztyűt a kis kacsómra,ami piros a hidegtől,mert a szép fekete kesztyűmet úgy elhagytam,mint a legtöbb felnőtt a gyerekkorát.
Sorolom,én mit vettem.
Papusnak: David Beckham dezodort(parfümöt akartam,de az elfogyott)
Anyának: Nivea Q10 testápolót(ezt kérte)
Huginak:halacskás habfürdőt meg gyöngyöket
Lottinak:fahéjas almateát,mert azt nagyon szereti.Majd ha megyek Pestre,akkor teaházba is elcipelem.Már vagy egy éve nem voltunk.
Petrának:egyiptomi gyertyatartó csodaholmit
Krisztiék pénzt kapnak majd,Ádi plüsst,apu egy üveg piát(gondolom én).Nagy vonalakban ennyi.
Csóközön és mégegyszer boldog ünnepet mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése