2007. február 3., szombat

Ékszerek

Hála a húgomnak,mostmár van ékszer a telefonomon :) Bár a telefon önmagában is olyan,mint egy kis ékszer,húgom nemkülönben.Szeretem a húgomat.Ja és ma végre elszántam magam és vettem egy fogót,kicsit,ami a gyöngyfűzéshez kell(ha dróttal csinálom).És ha már megvettem,nekiestem és megcsináltam a gyűrűt,amit nővérem vett nekem Karácsonyra.Ilyen do it yourself gyűrű,zöld kövekkel(akit érdekel:aventurin)meg ugyanolyan színű gyöngyökkel és magamnak kell összeraknom,hát most összeraktam.Szép lett,majd ha lesz hangulatom fotózni,le is fotózom.Különleges alkalmakra veszem majd fel.
Ma nagyapó megjegyezte,hogy túl sok gyűrűt hordok.Szám szerint nyolcat és egyiket sem szándékszom letenni,mert megszoktam,hogy mind a nyolc rajtam van.Szériatartozék,mint a három fülbevaló(kettő a jobb,egy a bal fülemben),vagy a három nyaklánc.A több méter bőrszálról meg a három sor fekete gyöngyről nem is beszélve.Hiányoznának,ha nem lennének rajtam,hozzámnőttek.Meg aztán,amíg rajtam vannak,addig jó,mert akkor nem tűnnek el otthonról az ékszertartómról.
Ennyit arról,miért hordok ilyen veszettül sok ékszert. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése