2007. február 10., szombat

Választanom kell


Úgy döntöttem,abbahagyom a Thrilliont.Hosszas gondolkodás után jutottam erre a döntésre.Persze nem teljesen és nem végleg,mert a thrillion az életem részévé vált és nagyon sokat köszönhetek a játéknak,de sajnos sok problémám is származott,származik belőle.Hatással van a lelkiállapotomra egy-egy játék,ami ugyebár nem mindig jó.Kifejezetten rossz hatással van az egyéb írásaimra(jó,ilyen szempontból a blogolás sem hasznos),mert ha megszáll az ihlet,akkor általában játszani ülök le(ráveszem Viát vagy Mircsit vagy akit találok,vagy csak írok egy reagot),s csak ritkábban veszem elő a vázlataimat.Ebből az következik,hogy alig-alig haladok.Jó,persze,nem hajt a tatár,de ha lehet és ha mások is értékelni fogják a firkálmányaimat akkor ebből szeretnék élni.Megélhetésről jut eszembe.Tanulás.Tanulni sem lehet,ha az embernek játszania KELL.Tehát választhatok,vagy a thrillion,vagy a tanulás.Hosszú távra kell gondolkodnom,ergo az utóbbit választottam.Majd ha már a zsebemben lesznek a felvételi eredmények és felvesznek egy olyan szakra,ami érdekel,akkor leülhetek megint játszani kicsit.
Nem arról van szó,hogy nem szeretek játszani.Nagyon szeretem csinálni,nagyon szeretem a klánt,a bohóckodásokat,a karaktereimet,de most ki kell lépnem kicsit a való életbe.Remélem megértik a kedves játékostársak.Egy-egy szabad napot persze beiktatok,s akkor lehet szó egy,maximum két nap alatt lejátszható játékokról.Damien és Yarna esküvője van még hátra a beígért játékokból,aztán takarékra pakolom magam.
Egyesek(meg kettesek) biztosan azt feltételezik,hogy Viát majmolom.Nem ez a helyzet.Bár nagyban hozzájárul ő is a dologhoz.Az ő példája ébresztett rá,hogy legfőbb ideje felnőnöm és a saját lábamra állnom,s ebben a thrillion csak akadályoz.Félreteszem tehát Yarnát,Assét és a többieket.Június közepéig csak akkor vagyok elérhető,ha gyors,rövid játékról van szó,mert két nap után már a lelkesedésem és az ihletem is elvész,s onnantól már nyűg az egész.És nekem most az efféle nyűgökre van a legkevésbé szükségem.
Szeretett játékostársaim megértését ezúton is köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése