2007. június 5., kedd

temetés, Via, látványmunka, satöbbi

Tegnap volt Jenő papa temetése.Rövid volt,de nekem ígyis soknak tűnt,el is határoztam,hogy nekem nem lesz ilyen,ha feldobom a talpam,még véletlenül se legyen ott pap,pláne katolikus :(  Képmutatás lenne,meg nem is igazán díjazom ezt a nyöszörgős-könyörgős ájtatos izémicsodát.Namindegy,azért egész szép volt a maga nemében.Az Istenek áldása kísérje a papát a következő életében is.
Temetés után Viáztam meg Fruzsiztam egy jót az Árkádban,utána Viánál Kenshin vakulásig,vissza az Árkádba tesómmal vásárolgatni,satöbb.Hazamásztunk,itthon jól bekajáltam,aztán eldőltem anyu ágyán és jól elaludtam,egy óra ,úlva felébredtem,végignéztem a Helyszínelőket,átmásztam a saját ágyamba és ott aluszkáltam Ari kisasszonnyal ma reggel kilencig,amikoris megcsörrent a telefon,hogy másszak át dolgozni és azóta is itt szenvedek a cuccal és utálom és sárkány vagyok és menten okádni fogok,ha nem is tüzet,de valamit mindenképp és elég nagy mennyiségben.Ja és netem az még mindig nincs,ne örüljetek.Pedig jó lenne,mert akkor akár otthon is dolgozhatnék és annak nagyon örülnék.Meg tanulni is tudnék mert véletlenül épp most szombaton szóbelizek és halál parás vagyok.Ez van,ebben a házban minden ordít,hogy "költözz,de gyorsan" mert először volt ugye a betörési kísérlet, aztán volt ez a vihar,aminek eredményeképp nincs netem,még aznap szétesett az ágyam(fekszem hanyatt,egyszercsak azt veszem észre,hogy egy szinttel lejjebb van a fejem és apám nem képes megszerelni,szerintem mire férjhez megyek összerakja.Nem,nem szándékozom a közeljövőben lagzit tartani.Anyám szerint túlhúztam,de olyankor szétcsúszni szokott,nem pedig összeroskadni)és egyik napról a másikra elkezdtek iszonyúan bűzleni a fehér szőnyegeim.Nemmondommeg,milyen szaguk van és tudom az okát is,csak nem tudom mire vélni,mert három éve lesz lassan,hogy a lakásban tartok kutyát(Lili két évig volt velem,Ari is már fél éve itt lakik),mégsem éreztem,hogy büdösek a szőnyegek.Mindegy,úgyis újak kellenek mert ezt hiába küldöm tisztítóba.Ezvan.
Szerintem szeretem az én édes, zöldszemű,hosszúhajú bébimet.Szerelmes vagyok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése