2007. június 9., szombat

TÚLÉLTEM

Jelentem,túléltem a szóbelimet.Azt nem mondom,hogy jó lett,sőt semmit se mondok,de a lényeg,hogy nem kaptam infarktust.Csak majdnem.Aranyosak voltak a vizsgáztató tanárnénik,meg a bácsi is,egyikükkel már a női mosdóban összespanoltam és jól megbotránkoztunk azon,hogy egy egyházi iskolában nincs se szappan,se törülköző a mosdókban.Ezek után csoda,ha megvan a véleményem a katolikusokról? :D Nade vegyük át szépen sorjában,mert azért nem volt ez olyan egyszerű "ukkmukkfukk" vizsga.
A héten többször is idegösszeomlást kaptam,persze nem igazit,csak amolyan Norewásat.Üvöltözős-hisztizős-sokbagótelszívós dührohamaim voltak,egy szerdán Mamácskától és a számláitól(az én bankszámlámra nem akar valaki pénzt pakolni?Csak párezer forint kéne,kinéztem magamnak ezt-azt...),egy csütörtökön saját magamtól meg attól,hogy a családom jobbik felében aznap tudatosult,hogy én szombaton(azaz ma)szóbelizek,egy meg tegnap,miután Ari szétszaggatta a vizsgázós szegecses topánkámat.Nemgond,gazdagabb lettem két pár balettcipővel,az egyik épp itt figyel a lábamon.Tök viccesen megyek benne,nem is éri a talpam a földet.Lebegek :D
Ma be fogok rúgni.Nagyon.Senki ne hívjon,ha egy mód van rá.Csókcsók mindenkinek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése