2007. szeptember 23., vasárnap

Legyünk kreatívak :)


Az történt,hogy tegnap este megnéztem a Gyűrűk Urát,kábé nyolcadszor a harmadik részt és az engem mindig megihlet.Általában íráskényszerem lesz tőle,hát most nem az lett.Még régebben vettem a sarki turiban a százforintos akció keretén belül egy kedvesaranyos csinos rövidujjú ruhát,feketét(mi mást?),elől 12 gyöngyház(kagylóhéj belseje) gombbal,hátul meg kis gomblyukszerű "fülecskékkel",egészpontosan 3 párral.Rájöttem,hogy ezekbe a kis lyukakba lehet fűzni vékony selyemszalagot,ez meg is történt.Aztán ha már így belelendültem,leapplikáltam a már említett gombocskákat,jól elraktam őket a varrós dobozomba.Hétvégén,ha hazamászok,veszek új gombokat rá,meg kitaláltam,hogy varratok rá extraméretű tölcsérujjakat(anyu kiakadt,gyűlöli a tölcsérujjakat,én meg imádom őket) és hűdecsodálatosanszéplesz :) Mert a Gyűrűk ura úgy hat rám,mint az absinthe,amitől szintén rendkívül kreatív vagyok úgy saccperkábé két hétig.
Szóval ezt most ki kell használni,megyünk is valamikor IKEA-ba,meg túrni is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése