2007. szeptember 13., csütörtök

Tegnap megint alkottunk Bogyókámmal,csináltunk egymásról kedvesaranyos szép képeket és <3 őket mert szépek vagyunk rajtuk(hehe,egó).
Nemszeressem ezt a Pálfit,pedig baszottjó pasi,de egy szadista(vajon az ágyban is?*csúnyaperverz*).De nembaj,csakazértis végig fogom csinálni nála az ókori keletet!Mondjuk ma nem mentem be előadásra,csak szemináriumra,mert rosszul voltam,fájt a hasam :( De majd eztis pótoljuk,elkérem valakitől a jegyzetet vagy nemtudom,de le akarok nála vizsgázni értelmes,normális jegyekkel.Pont.Költői kérdés: miért nem tart ebben a félévben Puskás órákat?Mondjuk nála se lenne sok esélyem,mert állítólag nőgyűlölő a lelkem(nő létére).
Legjobb eddig a görög előadás :)
Ennyit az egyetemről.Megyek táskát venni a kutyámnak,estére meg buláj,amibe nem tudom,hogy mászok el,tekintve,hogy kétrét görnyedek,úgy fáj a pocim,pedig azt mondták,érdemes menni.Meg aztán ígértek nekem valamit az Istenek erre az őszre...Valamit,amit igazán nagyon szeretnék.
Manócskám vadul öltözik,megyünk a Blahára,meg lehet rászánom magam és elmászunk a Nyugatiig Beedee-ért,amit imádok és már majd' egy éve szívtam utoljára.Jobb mint a cigi és mindenki joint-nak nézi elsőre,mert nem tudják,mi az,de nekem kell olyan,azonnal,most,hirtelen! :D
Bözsi,ha olvasol, ne ijedj meg,nem drog :P És légyszi hagyj nekem kommentet,úgy kell,hogy rákattintasz a "Még csend van" feliratra és akkor ottott...Érted?Sirály,csókollak!
Gáz Gizit,alias Lottit kéne felcsábítanom magamhoz egy gubára meg egy fahéjas alma teára,vagy mittudomén milyen teára,amilyet akar a lelkem,mert ő is olyan tea- és gyertyaimádó,mint mi Manócskával. 
Nagyon szeretem ezt a kis nőcit,aki itt lakik velem és ha pasi lennék és úgy néznék ki mint a Virgonc Való Vili,elvenném.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése