2007. november 30., péntek

Kettes számú kutymorgó

Fú,ezt el kell mesélnem! Hazajövök,épphogy szállok ki a kocsiból,sógorpajti azzal fogad,hogy "vigyázzá' sógorasszony,mer két kutya van" mondom ez félrebeszél vagymivan,megyek be,mondja anyum,hogy Arika kint játszik a másik kutyival,mondom itt mindenki megkergült,akkor mondja sógor,hogy kint volt az udvaron,tett-vett,hordta be a motyókat és a nyitott kapun bejött egy palotapincsi.Megyek ki,nézem,tényleg két kutyi van,ottvolt ugye az "alapfelszereltséghez" tartozó Ari és a plusz fő,ez a pöttöm.Kissrác,ezt két dologból tudtam megállapítani,az egyik,hogy kétpercenként meg akarja hágni Arit,a másik,hogy meglestem és van neki szerszáma :D Aranyos,kb fél éves lehet,mert még nagyon pöttöm és a fogainak a fele nem bújt még ki rendesen. Megharapták szegénynek a fülikéjét,meg elég koszoska meg büdi,úgyhogy őt nem engedtük be éjszakára,csak az előszobába,de tök jól tűrte.Jólnevelt kutyi(szobatiszta és tudja mi az,hogy "nem szabad"),biztos várja valaki haza,úgyhogy most lesem a hirdetéseket,hátha megtalálom a gazdiját,de ha nem lesz meg,akkorse szeretném megtartani.Nem azért,mert nem tetszik vagy mert gonosz vagyok,egyszerűen csak nem akarom,hogy Arinak "versenyeznie" kelljen értem.Az este is úgy bújt hozzám,mint aki attól fél,hogy a másikat jobban szeretem.
Szóval gazdikeresés gőzerővel,majd az állatorvosokat is körbetelefonálom,amúgy is kéne hozzá dokit hívni a füle miatt.Tetoválást nem találtam rajta,a chip meg annyira nem elterjedt,de azért azt is megnézetem,hátha így megtudjuk,kié. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése