2007. november 25., vasárnap

Szemezgettem...

Olvasgatom az archívumot és röhögök jókat a régi vitákon Mircsikével,meg töktudja még kikkel,sok embert szidtam már,engem is sok helyen szidtak,legutóbb a "kiskedvencek",de teszek rá,mindenki írjon rólam amit jólesik,aki ismer,az úgyse ír rólam rosszat :D Nem mer :D Na félre a tréfát.Nem vagyok én olyan rossz,mint ahogy azt egyesek meg kettesek hiszik.Annál sokkal rosszabb vagyok *ördögimosoly*
Visszanéztem a ballagásomat,hát mitmondjak.Kedves rokon,ne vedd zokon,de még mindig haragszom rád,csúnyarossz voltál.Majd akkor beszélek veled legközelebb,ha a lagzimat szervezem.Talán meghívlak...
Néztem hajdanvolt "nagy" szerelmeket,kis szerszám,nagy egó,nagy orr,nagy szerszám,nagy haj,nagy baj,agybaj.Az is volt ám,részemről is,vonzom a hülyéket,komolyan mondom.Egyszer lenne szerencsém,Istenek,de boldog lennék!
Találtam buli előtti és buli utáni bejegyzéseket.Szépet,jót,rosszat,csúnyát,szomorút, véradósat,szervezkedőset,fikázást és ajnározást,saját és kölcsönvett gondolatokat.
Néztem a kutyát,a Lilit meg az Arit,néztem a gyerekeket,Ádit,Pankát.Van itt minden,soksok hónap soksok bejegyzése.Grafomán állat vagyok.De ha nem lenne blogom,ki kéne találni,de legalábbis más módszerrel próbálnám idegesíteni a népet.Katasztrófának kéne történnie ahhoz,hogy abbahagyjam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése