2007. december 30., vasárnap

2007 legszebb pillanatai


Vörösbegytől kaptam az év 3 legszebb pillanata labdát.
Az első az volt,amikor végre hazahoztam Arikámat,persze akkor még nem volt neve a kis drágámnak,ahhoz kellett egy-két nap,de végül eszembe jutott.Remélem a gyerekemnek,ha lesz,egyszerűbb lesz nevet adni.
A második egyértelműen az volt,amikor kiderült,hogy felvettek az ELTE töri szakára.Az érettségim(a második...)elég rosszul sikerült(szerintem...) és nem reméltem,hogy bekerülök,de mégis megtörtént.Sírtam a boldogságtól,aztán meg attól,hogy láttam,anyu milyen büszke rám.
A harmadik legszebb pillanat nem egyetlen pillanat volt,inkább egy egész éjszaka,az első,amit Pesten,a lakásomban töltöttem Andyval.Nem volt semmi "olyan" csak jó érzés volt.Mostanra már annyira hozzászoktam,hogy fura itthon lenni anyunál.Annyira szeretek ott lakni,mint amennyire itt.Mindkettőt másért,de egyformán szeretem.
Nem mondom,hogy ez volt a legjobb évem,mert hazudnék.Persze nem volt rossz sem,voltak gyönyörű pillanatok,voltak örömkönnyek,kis és nagy bulik,de egyvalami mégis hiányzik...Nem írom le és nem mondom ki hangosan,hogy ez mi.Nem pénz és nem is lehet megvenni.Kívánom,hogy 2008 hozza el nekem ezt a valamit.
A labdát továbbadom: Viának,Mirenának,Gotthykámnak,GothicaDórinak és mindenkinek,aki úgy érzi... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése