2007. december 23., vasárnap

Norewa névnapja

Most az egóm ír helyettem :D Kívánok tehát magamnak sok boldog névnapot!Bizony,örülnöm kell ennek a napnak,mert nem mondja meg,hány éves vagyok(hat,hat!).Kaptam könyvet.Meg szaloncukit két dobozzal.Virginia Woolf: Mrs Dalloway,az Órák után úgy döntöttem,elolvasom a könyvet és mondtam a nővérkémnek,hogy aztat szeretném az nevemnek napjára.S mondá ő,legyen úgy.Úgy lett.Sógorom meg kifigyelte még a legutóbbi vásárlás alatt,hogy a marcipános meg a mézeskalácsos milka szaloncukira nyálcsorogtam,megleptek hát ők ketten egy-egy dobozzal.Lolita kisasszonytól meg gyertyát kaptam,meg egy hatalmas(!) doboz Merci csokit meg egy doboz marcipánt,mert a marcipán jó,a marcipán finom,a marcipán különleges ;) Szeretem a marcipánt és a mézeskalácsot(iiigen,édes mostohám sütött és fini lett),szeretem a családomat és a keresztanyumat is,aki bevallotta(ehhez kellett azért némi szeszesital),hogy sírt,mikor megszülettem,mert azt hitte,nem maradok meg.Hát ma reggel még én is azt hittem,tegnap némi mulatozás után lepottyantam a székről,azóta se jöttem rá,hogyan.Nem számít.Boldog névnapot mindenkinek,aki ma velem ünnepel! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése