2008. január 27., vasárnap

A zene

Visszakerült az a régenvolt Madonna szám,amibe akkor szerettem bele,mikor erőt vettem magamon és végignéztem az Evitát.Nem szeretem a feliratos filmeket na :P Vagy magyarul nézek valamit,vagy angolul,felirat nélkül és mivel tv-ben ment,nem kapcsolhattam ki a feliratot(a dvd előnyei ugye...)Akkor tűnt el a zene a blogomról,amikor belefogtam a sablonfabrikálásba és annyira lekötött a dizájn,hogy kimaradt néhány apróság...Csak belinkeltem a radioblogos playlistet és annyival le is tudtam a zenét. Múltkor megpróbáltam betenni a lejátszót,a közös blogba sikerült is,csak ide nem,nem fér be...Nem én vagyok a béna :P De zene azért mégis kell,akinek nem tetszik,ki lehet kapcsolni a frissítés ikon melletti piros x-re klikkelve.
Csók!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése