2008. január 15., kedd

Zűrös hét...

...de a felén már túlvagyok,márhogy nem a hét felén,hanem a heti vizsgaadag felén,a görögöt már tudom is,3-as.Jaj pedig úgy szerettem volna,ha 4-es(jobbat nem igazán reméltem),a görögöket világ életemben szerettem.Mert okosak és mert kitalálták a demokráciát meg egy csomó jó dolgot.A szöveggyűjteményt,amit a vizsgához vettem,megtartom,mert van benne egy halom forrás meg okosság és az ilyen könyvet,még ha tankönyv is,szívesen kézbe veszem később is.
Ma írtam történettudományból,eredményt még nem tudok,azt meg nem merem megmondani,hogy mit érzek,még a végén úgy járok,mint a göröggel,ott nagy boldogan hívtam anyut,hogy lehet,hogy 4-es,aztán meg tökre letörtem a 3-as miatt,de anyum azt mondta,hogy nem baj,a lényeg,hogy görbül,ne legyek már annyira maximalista(?!),a vicces,hogy ezt pont ő mondja...Apropó anyu,ma jön hozzám,velem tölt laza másfél órát,elvileg 4-re lesz itt,azt mondta,főzzek neki egy jó teát és majd alszunk egyet.Olyan édes :)
Holnap néprajz,csütörtökön régészet,majd beszámolok... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése