2008. február 12., kedd

Böjt, elte, miegyéb

Fú,mennyi csoda történt velem mostanában!Először is elkezdtem böjtölni,40 nap,NEM vallási megfontolásból.Kell és kész,nuku hús.Ma vegaszendvicset ettem,hiányzott belőle egy szelet felvágott,de nem volt rossz,volt benne tojás,jóaz.Ebédelni csak fél 5 magasságában sikerült,paradicsomos-oreganós rizst,elég furán hangzik,de finom,nekem elhihetitek.Nemnagyon volt itthonn más...Reméljük sikerül ez a testi-lelki megtisztulás dolog és ha még fogyok is,az külön öröm lesz.Nem konkrét fogyókúra persze,csak feszegetem a saját tűréshatáromat.
Tárgyfelvétel zajlik,ma kétszer pakoltam át az órarendemet,van minor és pedamóka is,mert belefért így,hogy leadtam pár koraújkoros tárgyat :) Thoroczkay tanár úr aranyos volt,belopta magát a kicsi szívembe,mikor közölte,hogy jelöljük be bizonyos közösségi portálon,mert hogy neki az etr bonyolult,ő azt nem tudja kezelni.Onnantól egész szemináriumon vigyorogtam,mint a tejbetök,remélem ilyen lesz a többi órám.Ja nem mellesleg üres a hétfőm,eddig a péntek volt üres,de most van egy szemináriumom péntek délelőtt,nembaj,koránvégzek,tiplizek haza az első busszal és akkor lesz időm mindenre és mindenkire.
Majdnem két hétig voltam otthon,pénteken apuéknál aludtam,jó volt,jót veszekedtem hugival,de ettől függetlenül is imádom,alig várom,hogy pénteken megint mehessek,most nem alszom ott,csak feldobok pár progit a gépére.Sajátomnak meg kéne némi memória,kicsit leterheltem:P
Ja,ma loholtam a Bródy utcán a kedvenc tweedköpenyemben,kezem eldugva alá,ahogy kell.Egy kislány meg az anyukája mellett haladtam el,mire a kislány megkérdezte: Anyu,a néninek van keze?!Megfordultam,kidugtam a kezem a lyukakon és megmutattam neki :D Meg mégegy apróság,ami feldobott: társadalomtörin egy srác átadta a székét az előadóban,mert már nem volt hely,én meg leültem a lépcsőre,ő meg felállt és mondta,hogy üljek oda.Annyira kedves volt tőle,vannak még lovagok.Visszaadta a hitemet.Komolyan. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése