2008. február 22., péntek

Elköltöztem

Nyolcadik kerületből a tizennegyedikbe,Via örül,mert az Árkádban össze tudunk mindig futni,nem távolság,elsétálok(2 trolimegálló),tíz perc,megvan a napi mozgásom így is.De azért hiányzik a fészkem,a kádam,a lakás illata(mert volt saját illata),meg egy csomó minden...De ez van.New flat,new life.Lesz még nekem kis kuckóm...
Vicces volt ám a költözés,Piri mama tévedésből hazaküldte a fiúkkal az ágyneműmet,így kölcsön kellett kérnem *pirul*,meg a csizmámmal együtt kihajította a speckó talpbetétem,ami nélkül sajna nem tudok normálisan menni.Nem gond,Papus tegnap kiguberálta nekem,ezúton is örök hála érte :)
Szoknom kell az új helyet,az új lakótársat,aki Móni és magas és vékony és csini.Net bizonytalan ideig nincs,de majd intézek,most hazajöttem Piri mamámhoz.Tegnap taliztam Viával meg Tindo-channal,még előtte ahogy kiléptem a suli ajtaján,elindultam "hazafelé",a Puskin utcánál álltam meg,ott jutott eszembe,hogy már nem ott lakom:(
Az Árkádban beültünk a Hisztibe a csajokkal,a mellettünk lévő asztalnál ült két nő és volt velük egy másfélévesforma szőke fürtös kislány,olyan igazi kis angyalka,nagyon édes volt.Vigyorogtam is,mint a tejbetök,meg olvadoztam tőle,Via rámszólt,hogy nemkéne,de nem bírtam megállni.Egyszercsak odajött hozzám a kislány,kezében egy cukrospapírral és a kezembe nyomta,aztán elment,én csak mosolyogtam.Két perc múlva megint jött,akkor már a babzsák nyusziját nyomta a kezembe,megköszöntem,mosolyogtam,visszamosolygott, visszaadtam,elszaladt.Jött,nyújtotta felém a nyuszit megint,mondtam,hogy köszönöm szépen,de nála sokkal jobb helyen van a nyuszika és ha nekem adja,a nyuszika szomorú lesz kisgazdája nélkül.Majd' elolvadtam tőle,feldobta a napomat :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése