2008. február 4., hétfő

Télanyó!?

Jójó,persze,télikabát meg minden,meg Karácsony előtt még tényleg a Nagyszakállú valamely nőrokonának elmehettem volna,de ez azért durva volt.Szitu: húgomról elnevezett kiadó könyvesboltjából léptem ki,persze nem volt meg a könyv,amit kerestem,de ez a dolog szempontjából annyira most nem érdekes.Szóval kiléptem az ajtón,jön velem szembe három kissrác(olyan Eleya korabeliek),az egyik megszólal: 
-Né' má' ott megy a Télanyó.
Köpni-nyelni nem tudtam hirtelen,aztán persze elkezdtem vihogni,mondom a srácnak,hogy "hűdeviccesvagyapukám",aztán odébálltam,azóta is azon agyalok,hogy honnan jött neki,nem volt nálam se puttony,semmi ilyen,hajam két copfba,mert megmostam és elég érdekesen száradt meg...Érdekes gyerekek teremnek errefelé no... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése