2008. március 7., péntek

25. nap


Hát ez ma valami borzalmas volt...Márhogy nem a kaja,az vajas cufli volt reggel meg délben,kávécska is volt,itthon meg majonézes krumpli meg szilvás gombóc :) De ez a nap...Ilyen fos napom a vizsgaidőszakban volt utoljára.
Középkor szeminárium elnyúlt,mint a rétestészta,20 perccel tartott tovább,mint kellett volna.Hanyatt-homlok rohantam a metróhoz,az Örsön hívtam fel Papust,hogy hol jár,tökre be voltam fosva,hogy ott áll már a ház előtt,erre közli,hogy hát ő el se indult.Páff...Mindegy,bementem a plázába(pfuj) mekis(?!) karamellfagyit venni,mert arra vágytam már két hete,ebéd után magamévá is tettem(az ebéd a már említett kifli volt).Mondom ha már lúd,legyen kövér,majd hazamegyek a fél hármassal,az úgyis itthon van négyre.Elindultam fél kettő után,hogy ne legyen rohanás meg kapkodás.
Csigaház(polgári nevén málhazsák) rajtam,laptop,kistáska,miegyéb.A trolin még okés,hogy állok,két megállóba még senki se halt bele,de a metrón már nem volt lelkierőm végigállni a hat megállót a Deákig.Hely sehol,a kutya se mozdul semerre,na itt már kezdtem ideges lenni.Ja nem,az aluljáróban kaptam idegbajt két dologtól.Az egyik az volt,hogy egy pasas alig pár napos kiskutyákat árult.Még nem volt nyitva a szemük,tehát max. egy hetesek lehettek.Hívom is reggel az állatvédőket,mert tuti ott lesz holnap is.A másik egy homeless nő volt,aki a korlát mellett csövelt és még véletlenül se tudtam mellette elmenni.Választhattam,vagy lerúgom,vagy lebucskázok a lépcsőn.Kockáztattam.Nem rúgtam bele,pedig bizisten kedvem lett volna.Már kifejtettem párszor,hogy csak az nem dolgozik,aki nem akar.
Átszállás a Deákon,öt megálló az Árpád hídig.Aha.Szép volt,le se tudtam szállni,nem fértem ki.Megoldottam a kérdést egy kis kitérővel.
Felszálltam a buszra,mondom itt már nem lehet baj.Aha,persze.Vác magasságában valaki hányt egyet,éreztem a szagát,meg hallottam a hangját még úgy is,hogy zenét hallgattam,meg aluszkáltam,illetve akkor már épp ébredeztem.Visszaaludtam volna,de Piri mama belecsörgött,mondtam neki,hogy még csak Vác mellett jövünk el épp.Visszaalvásnak annyi.
Már majdnem beértünk Szutyokfalvára(nem nevesítek),amikoris néhány rendőr jól elterelte a buszt valami kis fatornyos falucska felé,ahol az úton épphogy elfért két autó.Állt a sor.Idegbaj,sírógörcs.Hívtam anyut,mondta,hogy ha minden kötél szakad,legfeljebb értem jönnek,de hát se ki,se be nem lehetett mozdulni.Mindegy,valamivel több,mint fél óra után már beértünk Szutyokfalvára,valami gázvezeték ment szét és azért nem lehetett közlekedni.Hurrá.Négy óra helyett háromnegyed ötkor ért be a busz,annyira idegbajos voltam,hogy muszáj volt sétálnom hazafelé.
Tesóm azt mondta,ma este buli van,hát ajánlom is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése