2008. március 14., péntek

32. nap,avagy elszabadul a pokol...

Ennyit enni,te jószagú atyaisten...Reggeli: fél kifli,ráolvasztott vajjal,rögtön utána egy müzlistálból megettem a maradék tejberizst jó sok fahéjjal.Hazáig semmi,itthon jó sűrű francia hagymaleves,sok kenyérkockával,sajttal,aztán egy kistányér sajtos-tejfölös tészta.Desszertnek 3 szem csokigolyó és egy mini kakaóscsiga.Kb 20 perce pedig bevágtam egy szenyát,amit a büféből hoztak vissza,persze előtte kivettem belőle a sonkát :D
Tegnap Viánál jártam és ott volt az Edit is,akit annyira jó volt látni,kár,hogy olyan későn értem oda és csak egy köszönésre meg két puszira volt idő.Szegény drága sántított,mondtam neki,hogy most égetik a sántákat,jót röhögtünk,mert hát én ugye alapból...namindegy.Azóta se tudom,mi baj a lábával.Tök jó lenne vele dumálni,beülni a zöld teknősbe,vagy tudomisén,Tina is tökre hiányzik,Tindo-chan is,pedig nem is olyan rég találkoztam vele Viánál.Via is hiányzik,olyan jó volt vele tegnap játszani :) Vele mindig jó játszani.
Visszasírom a régi szép időket,mikor még együtt volt a Thrillionos csapat.Mattita,Krisztián,Botond,Merse.Még az a pöcs Pepe is hiányzik néha :P Najó,siránkozás vége,a Mesélőkön sokkal jobb játszani,az saját fórum,mi vagyunk az adminok ;)
Via előtt a könyvtárban csücsükéltem laza négy órácskát,kedden referálok Könyves Kálmán és II. István külpolitikájából.Hááát...Nemmondoksemmit inkább,nem a könyvtárazással volt bajom,félre ne érts,Kedves Olvasó,szeretek könyvtárban lenni,hangulatos.Könyvmoly vagyok és grafomán is,egyik jobb,mint a másik.
Jólvan,befejeztem :D Bazsi itt toporog mögöttem.Csók! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése