2008. március 16., vasárnap

34. nap

Piri mama egy istennő.Csinált tejfölös salátát,krumplipürét és rántott husit a családnak,nekem meg rántott sajtot.Ebéd után hazamásztam befejezni a fordítást tesómnak,pont átraktam a pendrive-ra,amikor anyu hívott,hogy csinált meggyfagyit.Hátöcsém,azt hittem,menten elrepülök,annyira finom volt!Istencsászárság,ezért érdemes élni(jó kis böjt,nem mondom).
Úgy tűnik,mégse lesz kékvirágos mobilos netem,májusig már nincs értelme előfizetni,addig majd könyvtár,meg netcafé,ha nagyon kell net,majd tárgyalok Viával és átmászok hozzá.Ennyi.
Tegnap a fiúk(Máté és Marek) átpakolták a nappalit,kivitték a régi ágyat(mert rohad  szétesett)és berakták azt,amit Pestről hoztunk le.Annyira kényelmes!Piri mama most is alszaszkál benne,engem meg a "régi szép időkre" emlékeztet.Nem kezdek el sírni! 
Holnap apu visz vissza,ha minden igaz.Szeretek apuval utazni,csípem a vezetési stílusát :) Meg tesómét,ő ritmusra szeret vezetni(Valami Amerika filmzene rlz). 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése