2008. március 24., hétfő

Élet a böjt után

Nyugi,a böjt után is van élet,nem haltam meg.Abba se haltam bele,hogy ma meglocsoltak(Yozi,Atrum és Ádipocok,köszi,mostmár bizti nem hervadok el),sőt a húsevéstől se lettem rosszul,mondjuk nem vittem túlzásba.Ettem egy szál cserkészkolbit meg tegnap és ma főtt csirkemellet sok paradicsomszósszal.Egyébként a vacsi többnyire húsmentes(többnyire tej vagy valamilyen tejtermék,nagyon rákattantam a böjt alatt).Meg az édesség ugye...Tesóm,a sütisütős sütött rákóczi túróst meg barackos túrótortát mert valaki kicsit több túrót hozatott,mint amit el tudunk használni.Kellemest a hasznossal ugye... :) Be kell valljam,sosem ettem még ilyen finomat,pedig a cukiból rendszeresen szoktunk volt hozatni egy időben,de ez annál sokkal de sokkal finibb volt.Komolyan és most nem a tesómnak akarok hízelegni(pedig de). Szeretem a tesómat,akire büszke vagyok,mert végre kivirágzott.Van új pasizós dumánk is,ami így hangzik: "Választhatsz.Leveszel a lábamról,vagy ledöntesz a lábamról?Leveszel?Jó.Kapsz egy órát,hogy meghódíts!".A perverz mocsok mindenemet. Még nem próbáltuk ki,de gyanítom,ha lejön valamelyik hétvégén Orsika(és itt nem Jersey-re gondoltam hirtelen) és a három nő megostromolja a Balassát...Na hagyjuk inkább...
Holnap szépülök,elmegyek és kiszedetem a szemöldököm,utána pedamókázok két órácskát,4-re pedig vár Bogyó,aki majd rendbekapja a lábkörmeimet.Nem sznobságból járok pedikűröshöz,magamnak sajnos nem tudom megcsinálni...És viszem a csini új körömlakkomat és majd ki is lesz festve mert csak.Mert hátha lesz kinek mutogatnom.Istenek,de szeretném...
Tegnap elkezdtem valamit,kíváncsi vagyok,mi sül ki belőle.Ha észlelek bármiféle változást,elregélem mit eszeltem ki és hogy miért jó ez nekem.A tippet köszi tesómnak,a jóslást meg Vörösbegynek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése