2008. március 20., csütörtök

Segítsetek!


Pöttyénél olvastam ezt a bejegyzést.Most nincs szükség szavakra,aki vesztette már el közeli hozzátartozóját,az megérti,min megy most keresztül a férfi,akinek a levelét alább olvashatjátok: 
Családom tragédiája

Az első üzenetem:
„2008. február 19-én megérkeztek a Sohár ikrek: Adrienn és Bernadett! Andi, a büszke anyuka és a lányok is jól vannak, egészségesek.”
Nagyon boldogok voltunk. Könnyes szemmel fogtam karjaimban újszülött babáinkat. Örültünk, hogy egészségesek, mert két éve gyötrelmes napokat éltünk át, elveszítettünk egy kislányt.
Levi, az ötéves kisfiunk is nagyon örült a kistestvéreknek, de leginkább az édesanyját várta nagyon haza.

A második üzenetem:
„Andi meghalt. Ma hoztam volna őket haza”.
Andi boldog, büszke három gyerekes anyuka volt ... 6napig.
A világ legtermészetesebb dolga volt, hogy hazajön.
Február 25-én készültem értük, amikor telefonon a kórház értesített a haláláról.
Az iker lányaimat két nap múlva hazahoztam, de sem őket, sem a fiamat az édesanyjuk soha többé nem fogja átölelni. 33 évesen hagyott itt minket.
Nagyon hiányzik, de próbálok megfelelni a sors akaratának. Fel szeretném nevelni a három gyerekemet, és fel is fogom, mert tudom, hogy elhunyt feleségem is ezt akarná.
A munkámat - közúti járművezető vizsgabiztos – nem tudom ellátni, mert minden időmet a gyerekekkel töltöm. A családom sokat segít, de a lehetőségeink korlátozottak, ezért kérem, ha tudnak, segítsenek nekünk!
Köszönöm.
Sohár Kálmán

Számla: 64400044-30080996-51100011 közlemény: Sohár család
(A számlát a Pestszentimrei Nagycsaládos Egyesület kezeli. Közhasznú szervezetként bejegyezte a Fővárosi Bíróság Pk.60457/2001.05.08. számú határozatával. Nyilvántartási szám: 9400. Adószám: 18244391-1-43)"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése