2008. május 1., csütörtök

A lakótárs


Hihetetlen a pasas.Esküszöm ilyet még nem pipáltam.Mondták róla,hogy flúgos,de álmomban se gondoltam volna,hogy ELMEBETEG.Már írtam róla,ő az,aki használja a holmimat.Egész héten zártam emiatt a szobámat,pénteken nekiállt nyavalyogni,hogy hagyjam nyitva.Onnan nyílik az erkély és szeretne kimenni cigizni,mondom oké,az a feltétel,hogy nem nyúlsz a holmimhoz.Nem nyúlt,sokkal rosszabb dolgot csinált.
Hétfő este tök jókedvűen hazamegyek.Jó utam volt,kevés cuccal,mondván,szerdáig minek laptop meg hat garnitúra ruha.Benyitok a lakásba,Tomi sehol,Barna(a haverja) azzal fogad,hogy "Még fekszenek az ágyadban,ne menj be".MIVAN?!Dörömbölök az ajtón hatezerrel,ajtót nyit egy srác,akit előtte egyszer láttam,asszem Andrisnak hívják,de még erre sem emlékszem pontosan.Szóval ajtót nyit,majd lazán visszafekszik az ÉN ágyamba,az ÉN ágyneműmbe és olvassa tovább az ÉN könyvemet,valamit szívja az ÉN cigarettámat abban a lakásban,ahol nem lehet dohányozni,mert Zsuzsa néni határozottan megtiltotta.Csoda,ha ordítva zavarom el a jó kurva anyjábaa büdös francba?Kimegy,viszi az ágyneműmet a kicsi kezében,mondom neki,az az enyém.Kiveszem a kezéből és már rántom is le róla a huzatot,szedem le a lepedőt az ágyról.Váltás nincs,alhattam aznap a pokrócommal meg a huzat nélküli ágyneművel.Huzigálás közben ordítok,ahogy a csövön kifér.Jön az alsó szomszéd,hogy mi ez a cirkusz már megint,mondom hogyhogy már megint.Előadja a történetet,egész hétvégén,péntek délutántól hétfőig non-stop buli,a fél lépcsőház nem aludt és leszek kedves megadni a tulaj számát,ha nem teszem,rendőrt hív.Mondom neki,most jöttem haza,az ágyamban vadidegen és a cuccom is hiányzik.Mert a mesterségesen fenntartott káosz lényege,hogy azonnal észreveszed,ha valami nincs a helyén.Ez jelen esetben egy ötágú ezüstözött gyertyatartó,valamint egy két élű,pillekönnyű dobótőr volt.Felmerül a kérdés,minek az nekem.Szeretem a fegyvereket.Pont.Nem használom őket,de odáig vagyok értük,a tőrökért különösen,ehhez speciel komoly szálak fűztek.
Szóval alsó szomszédnak megadtam Zsuzsa néni számát,aztán már reszketve az idegtől felhívtam édesjóanyámat,elmeséltem neki is mi van,csutkára kiakadt,mondta,hívjam fel Zsuzsa nénit,amit azonnal meg is tettem.Mondta,hogy beszélt a szomszéddal,kéri a Tomi számát.Megadtam neki,később hívott,hogy kirúgta.
Látom Barnán,hogy ideges,kérdem mivan,közli,hogy a Tomi elvitte a kocsiját.Jogsija meg nincs,Barnának meg kéne a kocsi,fél 11-re mennie kell valahová és már 10 óra.Tűkön ült,vagy négyszer hívta a Tomit és mindannyiszor leüvöltötte,hogy nem lehet ennyire patkány,hogy kib*sz velem és vele is.
Leültünk és vártunk.Vártunk fél 12-ig,akkor Barna lement ásványvízért az éjjel-nappaliba,én ottmaradtam,nekiálltam vacsorát csinálni,mert mindkét srác éhen akart halni,közben puffogtam a holmik miatt meg hogy hol az istenbe fogok aludni.Elkészült a kaja,Barna visszajött,kajáltunk,lezuhanyoztam,hajat mostam,lefeküdtünk negyed 1 után.
Meglepően jól aludtam,másnap Via hívott,hogy menjek át,nem kellett kétszer mondani.Thoroczkay már háromkor eleresztett,volt időm kajálni meg hazamászni a tancuccomért másnapra.Viánál ragadtam éjszakára,ott legalább volt ágynemű,bár nem sokat aludtam.
Tegnap reggel fél 9-re értem haza,mondom gyors zuhany,átvedlek és megyek Pálfira.Nemjöttbe.Hazaesek,hallom csobog a víz.Andriska kádfürdőt ereszt magának.Agybaj.Vízdíjat meg majd én fizetem,ráadásul nem lesz időm zuhanyozni.Elküldtem melegebb éghajlatra és bosszúból megfürödtem a vízben,amit magának engedett,úgyse rakott bele semmit.Persze nem készültem el,hála ennek a kis cirkusznak,tíz percet késtem,de Pálfi rendes volt,pláne,hogy én voltam az egyetlen,aki képes volt elolvasni a hatvanoldalas angol szöveget,amit kért.Húsz perc után szélnek eresztette a társaságot.Hazaugrottam,a tárcám otthon maradt.Látom,nagyságos fiatalúr(mily' meglepő,Oroszlán ő is)az ágyában döglik,összepakolva-összemosogatva nincs,pláne,hogy aznap kellett kiköltöznie.
Pedamóka után szépen visszamentem,aluszkálnék,jön az Andris,megint vízcsobogás,mondom neki,hogy ezt tán nem kéne.Ő máshogy nem tud,mondom akkor menjél szépen haza apukám aztán otthon fürödjél,ne az én költségemen és még örülj,hogy tegnap kaptál vacsorát tőlem.Anyád. Megfürdött végül,aztán elhúzott.Tomika megint sehol,kezdtem kicsit ideges lenni.Este 8-ra jött értem Sági úr,addig a fiatalember színét se láttam,tehát több mint valószínű,hogy esze ágában sincs kiköltözni hétfőig vagy keddig.Majd Zsuzsa néni kidobja,nekem meg már megint hasmenésem van az idegeskedéstől három napja.
Ha saját lakásom lesz,bizisten nem szerzek lakótársat magam mellé,de még élettársat is csak bizonyos feltételek mellett.Ennyi.Elegem van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése