2008. július 25., péntek

News

Új zenét raktam be, untam már az Overcome-ot. Enya, Pax Deorum, 1995-ös nóta(tehát elég régi), The Memory of Trees album. Új kategória is van, mert még nem elég szerteágazó ez a blog, gondoltam, legyen hát egy kis gasztro is, ha már egyszer vendéglátós családban élek. Bár főzni saját bevallásom szerint nem tudok, de attól még garázdálkodom néha a konyhában és olyankor egész tűrhető, néha kifejezetten finom dolgokat tudok produkálni. A linkfalon is akad néhány új cím, két zenekar hivatalos honlapja(Evanescence és Within Temptation).
Röviden ennyi. Az alatt alkottam, míg a Babó szunyált. Rápihent az esti bulájra, lesz torta,meg ajándék, egész nap ezzel zsaroltam szegényt, nem volt hajlandó se enni, se aludni és ugyan nem szeretem ezt a módját a dolognak, de nincs más eszközünk sajnos, mert akárhogy próbálunk rá hatni, nem jön össze, csak így. Ez van :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése