2008. július 27., vasárnap

Pancsoló kislány kicsit másképp...

Strandoltam ma, azaz a strandon voltam ugyan, de a medence közelébe sem jutottam. Na nem is barnulni mentem, azt lehet itthon is a kertben ingyé...Bár, most jut eszembe, hogy nekem ingyen van a strand, mert apum a sportpálya gondnoka és a strand füvét is ők nyírják.Namindegy, a lényeg, hogy egyáltalán nem szórakozásból mentem. Családi nap volt egy klímaberendezéseket meg mittoménmiket gyártó cégnél és nem mondom a nevét, mert az reklám, a lényeg, hogy itt a városban van a gyár és a munkások ma ingyen kaptak kaját, az egészet a cég fizette és ezt nekünk kellett szétosztani(megcsinálni is).
Reggel fél hét előtt jött Piri mama ébreszteni, a nevemet sem tudtam, nemhogy dolgozzak, de csak összekaptam magam, csatlakoztam a Szendvicsgyártó Osztaghoz, pakoltam a salátát a zsemlékbe, háromszáz körül jártak, mikor érkeztem, ezerharminc adagot kellett legyártani, csomagolni, ládába pakolni harmincasával, egy csomagban két darab bécsi szeletes szendvics salátával, paprikával, vagy paradicsommal, esetleg uborkával. Tízkor közöltem a lányokkal, hogy történelmi pillanatnak lehetnek tanúi, az utolsó zsemlét veszem ki a ládából. Nem ért véget a nap, ahogy a csomagológép egy utolsót kattant, rohantam fürdeni(lábat borotválni mert rövid szoknyát húztam), öltözni, mert mentem ki a helyszínre Piri mamával osztani a gulyás mellé a kenyeret, a terv legalábbis ez volt. A gulyással csúsztunk kicsit, délben kezdtük el osztani, a népek meg már tizenegy után pár perccel nyavalyogtak érte, nem gond, addig osztottuk a szendvicseket meg a fánkot(ami hasonlóan a szendvicsekhez, szépen kettesével volt lecsomagolva, szerencsére ebben már nem kellett részt vennem). Fél három tájban már csak lógattam a lábam, a kutya nem állt sorba, legfeljebb fagyiért, de azt meg nem én osztottam, úgyhogy Piri mama úgy határozott, húzzunk szépen haza. Csak arra emlékszem, hogy bemásztam az ágyába, ott majdnem elaludtam, onnan átmásztam a saját ágyamra, leültem a szélére és....filmszakadás, fél hatkor hallottam valami zajt, felriadtam, visszadőltem, egy órával később ébredtem, nemrég elkortyoltam egy Pirosbikás energiaitalt, de nem hat, mert kókadok. Azért nem volt olyan rossz, bár a csobbanásból, amit a csapat munka után rendezett, sajnos kimaradtam. Oda se neki, gyanítom lesz még alkalmam rá...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése