2008. szeptember 22., hétfő

EAKI

Komolyan mondom,engem kísért a gimi. Úgy kezdődött a dolog, hogy felmásztunk az nagy Budapestre. Ledér, Szobanövény uraság, meg keresztanyám bátyja, a Laci. Utóbbi úriembert elszállítmányoztuk a kórházba,az Uzsoki utcába, aztán jól fogtuk magunkat és kipattantunk a Lehel téren a kocsiból a Ledérkével, elmetróztunk az Arany János utcáig, mert a széplánynak ott volt dolga. Igenám, de volt még időnk(nekem pláne, 13:00-kor volt órám), becsüccsentünk bizonyos burgeres gyorsétteremlánc egységébe és magunkba tömtünk némi junkfoodot(pfuj). Elszórakoztunk, aztán elkísértem Ledért oda, ahol a dolga volt, visszasétáltam azzal a jelszóval,hogy akkor mostan könyvtár, de rájöttem, hogy jobb, ha mégsem. Ha ma elolvasom a cuccot, szerdáig elfelejtem, ismerem már magam ennyire. Tehát gondoltam egyet és elugrottam a volt gimimbe, megnéztem, hogy vannak a tanárok, meg azok, akik akkor voltak elsősök, mikor én végzős. Vicces, most ők végzősök. Nade nem is ez a slusszpoén. Ügettem vissza tipográfiára, a metrón belebotlottam egy csoporttársamba, tökjó, együtt mentünk és a D épület felé menet szembejött velem a Petra. Róla azt kell tudni, hogy eggyel felettem végzett, na hol? Eakiban, ofkorsz. Két puszi, futás tovább. Óra után épp a buszhoz siettem volna, de a Trefort kertben megláttam a Petit, aki meg hol végzett velem együtt? Perszehogy az Eakiban. Most vagyok másodéves, de még egyszersem botlottam bele senkibe, aki oda járt suliba, de még csak a volt kolesztársaimba sem(Awelát kivéve, vele közös óráim is vannak). Hihetetlen na. És mindezt egy napon. Holnap meg, ha csak kicsit is szeretsz, Kedves Olvasó, kérlek drukkolj, de nagyon! Köszönöm. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése