2008. szeptember 2., kedd

Mindenféle

A Tandempost óta képtelen vagyok normálisan gondolkodni. Nem, nem azért, mert megártott a két pohár cseh sör, vagy a nemtudomhány vodkanarancs(Sparrow, segíts! Hányat ittam meg?). Nem is azért, mert folyton Sparrow jár a fejemben, tekintve hogy egész este vele ölelkeztem. Azért, mert visszasírom az egész estét, gyorskajástul, Carolkástul, Naivástul. Sparrow-ról nem is beszélve. Nade majd mostan. Ami az első és legfontosabb, új kategória indul, mert belevágok az Odúprojektbe, tehát minden lakással kapcsolatos bejegyzésem ide fog bekerülni, kezdve a hirdetések közti válogatással a hitelfelvételen át egészen a költözésig-befészkelésig, s azon túl is. Valószínűleg felújítandó lakást veszek, azt olcsón megúszom. Igen, a felújítást is, vendéglátásból adódóan Piri mama rendelkezik néhány jó kapcsolattal.
Másik dolog, ami fontos: akik a Tandempostban pirossal szerepelnek, kikerültek az Olvasnivalók közé. Akinek ellenére van a reklám, jelezze kommentben és kiveszem a linkjét.
Egyébként jól vagyok, lelkesen böngészem a hirdetéseket, szétküldtem már pár érdeklődő mailt, elvileg hétfőn már meg is nézek egy lakást, megpróbálom rávenni Piri mamát, hogy tartson velem, mert mégiscsak jó lenne kikérni a véleményét. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése